I dag skal vi til Danmark. Måske møder jeg lakserytteren. Sidst jeg så ham var til et møde hvor Snapchat "konger/dronninger" skulle mødes. Jeg ved at drenge også har mødt ham i København. Da de skulle se deres film. Lige nu pakker jeg alle mine ting sammen. Drengene og Kjell Erik er nede og spise morgenmad. Jeg er ikke rigtig sulten. Jeg plejer dog heller ik at spise meget morgenmad men det er også helt fint fordi så har jeg længere tid til at pakke. Efter jeg har pakket kom Marcus op. Han gik i gang med at pakke.
Jeg gik ind på Snapchat og begyndte at lave snapstories.
"Hey alle sammen. I dag skal Marcus, Martinus, Kjell Erik og jeg til Danmark og vi glæder os rigtig meget. Jeg har fået meet and Greet med nogle af jer som følger mig så jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer. Vi ses" siger jeg. Marcus står bare og griner af mig. "Altså Marcus jeg forstår ikke hvorfor du griner. Hvad er der sjovt i at jeg har flere følgere på Snapchat end du har???" Spørger jeg. "Det sagde du bare ikke" svarede han og løb efter mig. Jeg skyndte mig at løbe ind til Martinus og Kjell Erik. Jeg gemte mig i skabet. Marcus kom ind. "Hvor er Maria" spurgte han. Hvis de siger noget så er de færdige og det ved de godt. Jeg kan høre at Marcus går ud så jeg træder ud af skabet. "Tak" siger jeg. "Hvis vi havde sagt noget havde vi jo ikke stået her" svarer tinus. Jeg griner lidt men han har jo ret.
Jeg går ind til Marcus igen. "Hej" siger jeg. Han skynder sig hen til mig. Han tager min hånd og trækker mig hen til sengen. Jeg tager min telefon frem og filmer Marcus. Efter jeg har filmet midt tager jeg et billede og skriver 'My love'.Så er det lagt op på min snapstory. 1 minut efter jeg har lagt det op kommer tinus ind på værelset. "Hvis han er din kærlighed hvad er jeg så" spørger han. "Du er Martinus Gunnarsen" siger jeg og griner.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.