Jeg skal gøre mit bedste idag fordi der er en talent spejder som ser det hele. Han skal så vælge de to bedste som så komme på landsholdet. Jeg kender en af dem som er på landsholdet. Det er min fætter Mikkel. Nu er det min tur og jeg skal starte på bom. Jeg starter med en strakt salto. Efter det en halv skrue. Jeg kan godt.
Det hele gik rigtig godt. Jeg vandt guld. Første gang i mange år. Jeg er kommet på landsholdet. Eller Noa og jeg er kommet på landsholdet. "Du var rigtig god" sagde Marcus. "Mange tak" smilte jeg. Han er så sød. Jeg ved det er underligt men jeg er forelsket. "Maria du var fantastisk" sagde Noa. Jeg krammede ham. Hvis det ikke var for ham var jeg ikke begyndt til gymnastik igen. "Vil i ikke sove hjemme hos mig" spurgte jeg dem. De nikkede alle. Vi tog hjem til mig. Mine forældre er ikke hjemme. De er til fødselsdag.
Jeg gik i gang med maden imens de andre så tv. Jeg lavede spagetti med kødsovs fordi det er lige det nemmeste jeg kan lave. Jeg var i gang med spagettierne da noget tog fat rundt om mig. Jeg kiggede ned på hænderne. Jeg vendte mig om og der stod Marcus. Den pæneste dreng på jorden. Han har de smukkeste brune Bambi øjne. "Hej" sagde han. "Hej" sagde jeg. Han smilte. Jeg kiggede ham lige i øjne. Jeg rykkede mit hoved tættere på hans. Jeg kyssede ham.Marcus synsvinkel
Hun kyssede mig. Jeg er forelsket. Er det nu jeg skal sige til hende at jeg kan lide hende. Hun er jo bare så smuk. Jeg har kendt Maria lige siden altid men det er først nu jeg indser at hun er så smuk. At hun er så kærlig og sød. "Maria" siger jeg. "Ja" siger Maria. "Jeg kan godt lide dig" siger jeg. Jeg håber at hun har det på samme måde. "Jeg kan også godt lide dig" siger Maria. Jeg elsker hende så meget. Jeg ved godt at jeg kun er 15 men jeg smelter helt når jeg ser hende. Jeg rødmer lidt da hun siger at hun også kan lide mig.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.