Jeppe er lige kommet og vi alle gør os klar til kampen. Jeg skal selfølgelig skifte til mit Manchester United tøj.
Marcus og Jeppe tog også deres Manchester United tøj på imens Martinus tog Chelsea trøje han fik af mig. Kampen startede og vi alle sad og så rigtig godt med. Lige da Manchester United score ringer min mobil. Det er min mor som ringer.
Maria:Hej mor.
Mor:Maria du skal tage det næste fly hjem.
Maria:Hvorfor mor??? Hvad er der sket???
Mor:Laura H....H.....hun har begået selvmord.
Maria:Jeg skynder mig så hurtigt jeg kan.
Samtale slut.
Jeg skynder mig hen til Kjell Erik og fortæller det. Der vil gå to dage før jeg kan komme hjem. Jeg skriver det hurtigt til min mor som siger det er okay.
Jeg græder lidt. Jeg ved godt hun prøvede at slå mig ihjel men hun er altså min tvillingesøster. Jeg går ind til drengene med tåre i øjne. Jeg sætter mig ned i sofaen og ser resten af kampen.
Lige da kampen er færdig løber jeg ind på værelset. Marcus løber hurtigt efter mig. "Maria hvad er der sket" spørger han. "Min søster er" svarer jeg inden jeg falder sammen. "Hun har begået selvmord" siger jeg hulkende. Marcus løfter mig op i sengen og ligger sig ned ved siden af mig. Jeg lægger mit hovede på Marcus brystkasse. Jeg falder stille og rolig i søvn.Næste dag
Jeg er lige vågnet. Jeg ligger stadig på Marcus. Jeg rejser mig stille op og tager tøj på. Jeg tager en hvid top igen blå/lilla nederdel på.
Jeg går ud og børster tænder. Efter jeg har børstet tænder går jeg ud tager min børste fra min kuffert. Marcus er lige stået op. Han står i bar mave. Han har sgu en pæn mave nu hvor jeg lægger mærke til det. Jeg tager mig selv i at stirre lidt. "Tag et billede det varer længere" siger han. Jeg tager min telefon frem og tager et billede. "Jeg mente det sgu da ikke" siger han så. Jeg griner bare. Nu har jeg et billede af ham i bar mave. Mums.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.