Part 53

344 14 0
                                    

Jeg vågnede op og så Marcus lå ligeså fint og sov. Jeg vil ikke vække ham så jeg prøvede at rejse mig ligeså stille op men han opdagede det og trak mig tilbage i sengen. "Godmorgen smukke" siger han. "Godmorgen" svarer jeg. Jeg fik lov til at rejse mig op for at tage tøj på. Mit tøj bestod af nogle blå sko, sorte bukser, en T-shirt hvor der står "let's taco about it" og en rød jakke.

 Mit tøj bestod af nogle blå sko, sorte bukser, en T-shirt hvor der står "let's taco about it" og en rød jakke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Derefter gik jeg nedenunder og der sad hele familien undtagen Marcus og jeg. Pinligt. Jeg sætter mig ned ved bordet og tager et stykke brød. Der går 5 min så kom Marcus gående ned af trappen. Der var virkelig stille ved bordet.

Lige nu sad jeg oppe på værelset da det bankede på. Der var ikke nogle som åbnede så jeg gik ned og åbnede døren. "MATHIAS" skriger jeg og løber hen og krammer ham. Hvad laver han her??
"Hvad laver du her" spørger jeg. "Jeg har jo ikke set dig i 5 år så jeg tænkte at jeg lige vil sige Hej" svarer han. "Er i flyttet" spørger han så. "Altså jeg er flyttet. Mor og far var med i en ulykke og Laura er flyttet til Stockholm" svarer jeg. Han nikker.

Marcus synsvinkel

Jeg går ned for at tage noget at drikke da jeg ser Maria stå og snakke med en eller anden. Jeg går ud og krammer hende rundt om livet. "Mathias det her er min kæreste Marcus" siger Maria. "Hyggeligt at møde dig" siger han. Det må være Marias bror. "I lige måde" siger jeg. "Maria jeg skal afsted igen" siger Mathias. "Allerede" spørger Maria. "Ja jeg havde dsv kun 5 min. Vi ses og pas godt på hende" svarer han. "Det skal jeg nok" svarer jeg. Vi går indenfor igen. Maria går ovenpå. Jeg kan høre hun taler med Martinus.

Marias synsvinkel

Jeg går op til Martinus og spørger om jeg må låne hans klaver. Martinus nikker bare så jeg sætter mig hen til klaveret. "Martinus du skal lige synge Girls imens jeg spiller" siger jeg. Martinus nikker og rejser sig op. Jeg begynder at spille og Martinus synger.

Efter jeg havde spillet lidt gik jeg ind til mig selv og slappede af. Jeg tænker på Mathias. Han var kun her i 5 min. Men sådan er det vel nogle gange.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now