Kjole

327 15 1
                                    

Næste dag

"Maria og Emma i skal op nu. Vi skal jo ud og shoppe" siger Gerd Anne. Jeg rejser mig og tager tøj på og lidt makeup. Jeg laver to fletninger som igår og så er jeg klar.

 Jeg laver to fletninger som igår og så er jeg klar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi har gået lidt rundt inde i byen. "Der skal vi ind" siger jeg og peger over på en butik med rigtig mange kjoler. Jeg fandt den smukkeste kjole. Den var simpelhen så pæn. Jeg prøvede den på og den passede. Jeg gik ud for at lege model foran Gerd Anne og Emma. "Hvad synes i" spørger jeg. "Den er virkelig smuk" svarer Gerd Anne. Jeg nikker og tager den af. Jeg kigger på prisen. Det har jeg jo slet ikke råd til. Den koster alt for meget. Jeg tager mit normale tøj på og sætter kjolen tilbage. Gerd Anne kigger underligt på mig. "Den er for dyr" siger jeg. "Jeg betaler for den" siger hun og køber den.

(Kjolen👇)

Vi gik videre og fandt en kjole til Emma og Gerd Anne

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi gik videre og fandt en kjole til Emma og Gerd Anne. Efter det gik vi bare på en café og spiste. Det har været virkelig sjovt. Efter det tager vi hjem. Gerd Anne passer på min kjole da jeg ikke vil have Marcus skal se den. Han må vente til i morgen.

Jeg går ind på drengenes værelse. "Hey boys" siger jeg. "Hvordan ser kjolen ud" spørger Marcus. "Det må du se i morgen" svarer jeg. "Men så ved jeg ikke om jeg skal have et blåt eller sort eller gråt jakkesæt på" siger han. "Altså jeg synes du skal tage enten den blå eller grå" siger jeg og kysser ham på kinden. "Hvor er kjolen" spørger han.
"Et hemmeligt sted" svarer jeg og griner. "Sover du inde hos mig" spørger Marcus. "Det kan jeg ikke. Martinus skal sove der og Emma skal ikke sove alene" svarer jeg.

Marcus går over til Martinus og laver hunde øjne. "Nej Marcus" siger Martinus. Jeg begynder at grine. Det så virkelig sjovt ud. "Marcus jeg skal klæde om sammen med Emma i morgen. Det lovede jeg hende" siger jeg og giver ham et lille kys. Derefter går jeg ind til Emma.

---------
Jeg kommer ikke til at opdaterer mega meget fordi jeg skal være sammen med familien.

Håber i kan lide historien

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now