San Andreas

343 16 0
                                    

Jeg sidder på enden af badebroen og ser solnedgangen. Den er rigtig smuk. Jeg tænker over alle de ting som sker eller som er sket i vores liv. Alt det man har gjort galt. Generelt bare alt som man gør. For uden man tænker over det laver man fejl. Jeg er stadig meget sur på Martinus og hvis jeg ser Marcus minder det mig om hvad hans bror gjorde. Intet ved mit liv er nemt.

Jeg ringede til Malte fordi han ringede til mig tidligere. Han tog den.

Malte:Hvad så luder.

Jeg lagde på med det samme. Hvad sker der for ham. Vi havde et rigtig godt forhold men han ødelægger det. Det er hans familie. Noa ødelagde jo også det hele.

Jeg begynder at gå hjem. Jeg er overrasket over at Marcus ikke har ledt efter mig. Jeg går ind af døren og Emma kommer løbende hen til mig. Hun giver mig en stor krammer. Hun er bare så sød. "Maria jeg har tabt en tand" siger hun glad. "Tillykke med det Emma. Så kommer tandfeen nok i nat" siger jeg glad tilbage. Hun nikker og løber op på hendes værelse. Hun kan bare gøre alle glade igen. Jeg går ind i stuen og der sidder Gerd Anne. Hun er i gang med at se filmen San Andreas. Det er en af det bedste film nogensinde. Jeg sætter mig ned ved siden af hende. Filmen var kun lige begyndt.

Jeg tror Gerd Anne ved hvad der er sket fordi hun spørger ikke ind til det. Hun ved jeg bliver ked at det hvis man bringer alt det der er sket op. Men What ever. Nu skal vi bare hygge. drengene kommer gående med af trappen og løber hen til mig. Og krammer mig. "Drenge gider i ikke godt at stoppe. Jeg prøver at se min yndlingsfilm" siger jeg. Det nikker. Marcus ser bekymret ud. Jeg rejser mig op så Marcus kan sidde bag mig. Altså så jeg sidder i mellem hans ben. Det er rent hygge

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now