Harry styles

295 12 1
                                    

Næste dag

Jeg vågner op og tager tøj på. Derefter ligger jeg lidt makeup og sætter mit hår i to fletninger. "Maria hjælp mig" råber Martinus. Jeg går hen til Martinus som står på badeværelset og ikke ved hvordan han skal sætte sit hår. Jeg tager noget voks og putter i hans hår. Jeg sætter hans hår så det stritter. "Er det fin nok" spørger jeg. Han nikker og smiler. Jeg går nedenunder og tager et æble for at spise noget.

Marcus kommer gående hen imod mig. "Hvorfor gjorde du det igår" spørger han og hentyder til min arm. "Hvad kommer det dig ved. Du bekymre dig jo ikke om mig" svarer jeg. "Maria stop nu" siger han. "Hvorfor du kan være fucking ligeglad med mig for det var jo dig der slog op" siger jeg og går. Jeg tager mine sko og min jakke på. Derefter går jeg ud i bilen og venter på de andre kommer.

Vi er lige ankommet til Oslo spektrum. Vi går ind og hen til omklædningsrummet. Både Marcus og Martinus er med men jeg vil ikke snakke med Marcus. Jeg synes han er en idiot. "Hej Maria" siger Harry som ligepludselig er kommet ind. "Hej Harry" siger jeg. "Jeg bliver nød til at gå igen men vi ses inden koncerten" siger Harry. "Okay ses" siger jeg.

"Maria vi skal lige snakke sammen" siger Marcus. "Okay" siger jeg koldt. Vi går ind i et andet rum. "Maria hvorfor er du sur på mig" spørger han. "Har du allerede glemt at du slog op med mig uden nogen grund" svarer jeg. "Marcus jeg troede du kunne lide mig" tilføjer jeg. "Jeg kan lide dig. Jeg elsker dig" siger han. "Hvorfor slog du så op" spørger jeg. "En besked" svarer han. "Utroligt. Du skylder skylden på en besked" siger jeg og går. Jeg tager en  mikrofon og begynder at varme min stemme op ved at synge just a little bit of your heart.

I don't ever ask you where you've been
And I don't feel the need to
Know who you're with
I can't even think straight but I can tell
You were just with her
And I'll still be a fool, I'm a fool for you

Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for

I don't ever tell you how I really feel
'Cause I can't find the words to say what I mean
And nothing's ever easy
That's what they say
I know I'm not your only
But I'll still be a fool
'Cause I'm a fool for you

Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for

I know I'm not, you're only
But at least I'm one
I heard a little love is better than none

Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for

Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart is all I want
Just a little bit of your heart
Just a little bit of your heart
Just a little bit is all I'm asking for

Jeg elsker bare den sang. Jeg opdagede at mikrofonen var tændt. Man kunne høre det i hele salen.

Fem min før koncerten

"Maria hel og lykke" siger Martinus. "Tak Martinus" siger jeg. "Så lidt" svarer han og kysser mig på kinden. Jeg giver ham en krammer og går op scenen. "Hej alle sammen" siger jeg ind i mikrofonen. Alle skriger. "Som opvarmning skal jeg jo synge lidt så lad os starte med My stupid heart.

Da jeg er færdig klapper alle. "Tusind tak alle sammen. Nu har jeg et spørgsmål. ER I KLAR PÅ HARRY STYLES" spørger jeg. Alle skriger JAAAA. "JAMEN SÅ BYD VELKOMMEN TIL HARRY STYLES" råber jeg og går ned fra scenen.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now