I dag skal vi vise vores præsentation. Og selfølgelig skal jeg starte. Tak lorte lære. Hvorfor skulle det lige være mig.
"Jeg har valgt at skrive om Marcus Gunnarsen. Marcus er en kendt sanger sammen med sin bror Martinus. De laver rigtig mange sange om kærlighed. Jeg tror at skriver om kærlig hed fordi de mangler noget" sagde jeg. Alle begyndte at grine fordi jeg sagde at de manglede noget kærlighed. "Eller for at være hel rigtig mangler de en kæreste" sagde jeg. Alle undtagen Marcus og Martinus skraldgrinede. "Min yndlings sang er hel klart heartbeat fordi jeg synes den er rigtig god. Jeg elsker den fordi når jeg er ked af det lytter jeg til den. Den hjælper mig igennem resten af dagen hvis der er sket noget" tilføjer jeg. "Hvorfor har du valgt Marcus og hvilken sang har du valgt til ham" spurgte min lære. "Jeg har valgt Marcus fordi jeg tænker han har et spændende liv. Jeg har valgt sangen 'something big' fordi jeg mener at det han gør er noget stort. Han elsker sine fans og sin bror af hele sit hjerte" svarer jeg. Hun nikker. "Er der nogle som har spørgsmål til Maria" spørger læren. "Hvad er det som er så spændende ved hans liv" spørger Noa. "Han synger koncerter og er på Tour. Han ser næsten hele verden og elsker det han gør. Han har bare et liv som lyder spændende hvis det stod til mig" svarede jeg. Jeg pegede ned på Mille sim havde hånden oppe. "Kan du lide Marcus" spørger hun. "Måske" svarer jeg og sætter mig ned på min plads.
Marcus synsvinkel
"Den næste er Marcus" siger vores lære. "Hvem har du så valgt og hvorfor" spørger vores lære. "Jeg har valgt Maria Louise fordi hun har et liv som ingen andre. Maria er en meget genert pige og siger ikke så meget i klassen. Hun sad meget alene i timerne og ingen lagde mærke til hende. Ingen vidste at hun hed Louise til efternavn. Ingen vidste at har en hund som hedder Cæsar. Ingen vidste at hun har en tvilling som går på en anden skole. Der er ingen som har spurgt ind til Maria så derfor vil jeg fortælle hvem hun er. Hvis man er sammen med Maria alene er hun fyldt med energi. Hun er så glad og elsker at være sammen med andre der er bare ingen som rigtig kender hende. Jeg har valgt sangen 'perfect two' " svarer jeg.
"Nogle spørgsmål til Marcus" spurgte læren. "Hvorfor siger du at ingen kender Maria. Det passer jo ikke" spørger Jeppe. "Hvis det ikke passer så vil jeg gerne have af vide hvad Marias søster hedder" svarer jeg. Han svarede ikke. "Der kan i bare se" tilføjer jog sætter mig ned.
Alle har vist deres præsentationer. Skolen går hurtigt og vi har lige fået fri. Alle undtagen Maria er smuttet. "Hey Maria skal du noget idag" spørger jeg. "Nej det skal jeg ikke. Hvorfor" svarer hun. "Vil du så ikke med hjem til mig" spørger jeg. Hun nikkede og vi gik hjem til mig.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.