Dagen efter
Marias synsvinkel."Marcus jeg tænkte på en ting" sagde jeg. "Hvad tænkte du på" spørger han. "At jeg tager med på hele turen sammen med jer" svarer jeg og smiler. Han løbe over og krammer mig. "Jeg synes det lyder som den bedste ide nogensinde. Efter at vi bliver gift en dag og får børn" siger Marcus og smiler. Han har simpelhen allerede tænk på at blive gift og få børn. Det var en meget ung alder. Jeg tror ikke lige at jeg bliver mor foreløbig. Jeg smiler til ham og han giver mig et stort kys som jeg gengælder meget hurtigt.
Jeg går ind på mit værelse og henter mine ting. Derefter tager jeg dem med ned og ud i bilen. Jeg går indenfor igen for at tage sko på. "Maria dine nye sko er lige kommet hvis du vil have dem på" siger Gerd Anne. Jeg smiler og nikker. Det må være mine zebrastribet yeezys. Jeg tager skoene ud af æsken og gæt hvem der havde ret. Det er mine nye zebrastribet yeezys. Jeg tog Marcus i hånden og så gik vi ud i bilen.
Vi sad i bilen i 4 timer og er nu endelig ankommet til lufthavnen. Vi går hen til gaten og går ombord på flyet. Vi skal til Tyskland. Den ene koncert er i Berlin og den anden er i München.
Vi er lige ankommet til hotellet i Tyskland. Lige da jeg kommer ind ser jeg Lukas Rieger, Lisa og Lena. Jeg slipper min kuffert og løber over til Lukas som ikke har set mig. Jeg tager mine hænder foran hans øjne og siger "hello". (Det taler engelsk sammen men jeg skriver alt på dansk). "Maria hvad laver du her" spørger Lukas. "Jeg er her sammen med min kæreste" svarer jeg og giver ham en stor krammer. "Jeg kan se i allerede har mødt hinanden" siger Marcus. Han er jaloux. Jeg kan tydelig se det på ham.
"Ja. Kan du huske den gang jeg ikke var i skole hele ugen i oktober" spørger jeg Marcus. Han nikker. "Jeg var i tyskland for at møde Lukas, Lisa og Lena" siger jeg. Marcus ansigt ændre sig og bliver mere rolig igen. Jeg går hen og tager Marcus i hånden. Derefter hvisker jeg "du var jaloux". "Måske" hvisker han tilbage.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.