Marcus synsvinkel
Vi går på scenen. "Hej alle sammen" råber Martinus ind i mikrofonen. "Som i nok har hørt er jeg blevet far" siger jeg ind i mikrofonen. Alle begynder at skrige. "Vores lille pige hedder Nanna" siger jeg og smiler. Der kommer et billede af Nanna op på skærmen. Alle siger "nurggh". "Inden vi starter med hele koncerten vil vi gerne sige tak til alle jer fans" siger jeg. Alle pigerne skriger. "I har alle været så støttende gennem alt" siger jeg.
Efter jeg har talt lidt om hvor fantastiske de er begynder vi hele showet. Det var virkelig hyggeligt men nu skal jeg hjem. I morgen kommer Maria hjem med Nanna. Jeg glæder mig til at se hende igen. Selvom jeg så hende for lidt tid siden. Jeg elsker dem så meget at jeg savner dem efter kort tid.
Marias synsvinkel
Jeg har næsten brugt hele dagen på at kigge på min lille pige. Jeg har slet ikke sagt det til min søster og hun ved slet ikke jeg var gravid. Jeg ringer til hende.
Maria: Hej Laura.
Laura: Hej Maria.
Maria: Laura er du i Norge?
Laura: Ja jeg tænkte at jeg ville komme på besøg i morgen.
Maria: Okay.
Laura: Var der noget du vil sige???
Maria: Nej jeg siger det bare i morgen.
Laura: Okay så ses vi imorgen.
Maria: Vi ses.
Samtale slut.
Derefter ringer jeg til Gerd Anne for at spørger om jeg kan komme hjem Idag. Lægerne har givet lov men jeg skal jo også kunne komme hjem.
Gerd Anne: Det er Gerd Anne.
Maria: Hej Gerd Anne jeg tænkte på om du kan hente mig Idag.
Gerd Anne: Jo selfølgelig.
Samtale slut.
Jeg pakker mine ting sammen.
Gerd Anne kommer ind af døren. "Hej Maria. Er i klar til at komme hjem" spørger Gerd Anne. Jeg nikker og tager Nanna op. Gerd Anne tager min ting og så går vi ud i bilen.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.