Jeg plejer ikke at have noget til overs for min søster men når hun græder skær det mig lige i hjertet. Nu hvor jeg tænker over det har hun meget tilfældes med Martinus. Min mor står også og græder. "Mor jeg har det helt fint. Der er ikke sket noget" siger jeg. "Maria din søster har noget hun gerne vil fortælle dig" siger min mor seriøst. Nu bliver jeg bekymret. "D..d..det var mig som, som sagde til taxi chaufføren at han skulle køre galt" siger hun. Har hun bedt en mand om at køre galt. Har min egen søster prøvet at dræbe mig. "Hvordan kunne du. Jeg troede vi var søstre. Jeg lå i koma i 2 dage begrund af dig" svarer jeg. Jeg kan ikke tro det. Min søster prøvede at dræbe mig. "Hvorfor gjorde du det" spørger jeg. "Fordi du altid får opmærksomheden. Du fik lov til at starte til gymnastik igen. Du er perfekt. Mor og far lægger kun mærke til dig" svarer hun surt. "Det passer ikke en skid. Hvem tog med dig til Sverige for at se på en skole. Hvem overvejede at skulle flytte til Sverige begrund af dig. Hvem støttede dig da du brækkede et kraveben" spurgte jeg. Hun tror altid at jeg får alt opmærksomheden. "Hvem fik en ny computer da den anden gik i stykker. Hvem fik skylden for at den gik i stykker" spurgte jeg. "Det gjorde jeg. Jeg fik skylden for noget du havde gjort. Mor og far støttede dig med den nye skole. Mor og far passede og tog sig af dig da du brækkede kravebenet" svarede jeg. Jeg græd rigtig meget. "Mor vi skal til tandlægen i morgen" siger jeg og tager mine krykker. Jeg går ud af mit værelse og ned i gangen.
Jeg tager sko på og går en tur. Det her har jeg virkelig brug for. Jeg føler ikke at der er nogle som lytter. Eller der er kun en som lytter. Marcus. Han er der for mig. Jeg går ned til en bænk og sætter mig.
Jeg høre skridt bag mig. Det var Martinus.
"Hvorfor sider du her" spørger Martinus. "Min søster var skyld i ulykken" svarer jeg. "Hvad" spørg tinus selvom han hørte det. "Min søster var skyld i bilulykken" siger jeg igen. Han sætter sig ned på bænken. "Hvordan kan hun være skyld i ulykken" spørger han. "Hun betalte taxi chaufføren for at køre galt" svarer jeg.
ESTÁS LEYENDO
Forelsket i hans bror
Ficción GeneralDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.