Sammen

305 13 0
                                    

Martinus synsvinkel

Jeg lagde på og tænkte om jeg skulle fortælle det til Maria og Marcus. Ja Karoline og jeg er blevet kærester. Så tænker i nok. Hvornår skete det?? Eller hvordan skete det??? Vi indså begge at vi kunne lide hinanden og så skete det. Vi kyssede. Måske i lang tid meeeen hvem tænker på det. Hun er sød og virkelig smuk.

( i know. Det er Ariana grande men tog altså bare lige et billede jeg havde)

 Det er Ariana grande men tog altså bare lige et billede jeg havde)

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hun er også virkelig sød så det er jo bare fantastisk.

Martinus) Karoline må jeg fortælle Marcus og Maria om det vi har???

Der går ikke mere end to minutter så svarer hun.

Karoline) ja det må du gerne🌸

Martinus) Så fortæller jeg det nu❤️😍

Karoline) okay😘

Samtale slut

"Marcus og Maria kom lige her ind" råber jeg. "Ja hvad er der" spørger Marcus. Jeg skulle lige til at sige noget men Maria afbrød mig. "Vent jeg ved hvad han skal til at sige. Dig og Karoline er blevet kærester og har været det i over en uge uden at fortælle os det" siger Maria og griner.

Marias synsvinkel

Ja jeg vidste godt de var kærester. Karoline og jeg fortæller hinanden alt. Jeg ventede bare på han vil sige det. "Hvordan vidste du det" spørger Martinus. "Karoline og jeg er bedste venner. Og du sidder heletiden med et stort smil på imens du skriver sammen med hende. Jeg er ikke dum" svarer jeg. "Det troede jeg ellers" mumler Martinus. Jeg hopper hen på han. "Hvad sagde du om mig" spurgte jeg. "Ik noget" svarer han. "Er du sikker" spørger jeg. Han nikker meget med hovedet. "Det tænkte jeg nok" siger jeg stille. Drengene griner af mig.

Jeg går ind og lægger mig i sengen. Jeg er faktisk ret træt og i aften skal drengene spille koncert så jeg vil gerne sove lidt inden vi skal hen til koncert stedet.

-----
Undskyld jeg ikke har skrevet men har været på Vorbasse market hele dagen og forelsket mig i en mega smuk hest. Den var overdrevet pæn

Forelsket i hans brorМесто, где живут истории. Откройте их для себя