Næste dag
Kl 15:00
Lige nu skal Emma og jeg klæde om fordi vi skal til prisoverrækkelse. Det skal nok blive sjovt. Jeg tager alt mit makeup, tøj og fletter mit hår.Da jeg er færdig banker det på døren. "Hvem er det" spørger jeg. For hvis det er Marcus må han ikke se mig endnu. "Det er Gerd Anne" svarer Gerd Anne. Vi lukker op og så kommer hun. "Er i klar" spørger hun.
Vi nikker og går ned til bilen. Der ser jeg Marcus stå et blåt jakkesæt med håret tilbage. Nu hvor jeg tænker over det har jeg en ret lækker kæreste.
"Du smuk" hvisker Marcus i mit øre. "Tak og i lige måde" hvisker jeg tilbage. Vi kører hen til til stedet og træder ud af bilen. Derefter går vi hen på den røde løber. "Marcus og Maria må vi få et billede af jer" er der en der spørger. Vi nikker og der bliver taget billeder. Efter vi har fået taget billeder går vi ind i salen.
"Og til at uddele næste pris skal vi have Maria her op" siger en dame. Jeg går op på scenen. Marcus og Martinus ser underligt på mig. (Alt det de siger skriver jeg på dansk men de taler engelsk). "Den næste pris er årets popduo og de nominerede er" siger jeg og så kommer der en video frem hvor dem der er nomineret står på. "Og vinderen er Marcus og Martinus" siger jeg og venter på de kommer op på scenen.
Jeg rækker dem prisen og går ned igen. De holder en lille tale og så kommer de og sætter sig ned igen. "Vidste du at du skulle op" spørger Marcus. Jeg nikker stille. "Altså jeg vidste at jeg skulle uddele prisen men jeg vidste ikke at i vil vinde" svarer jeg.
"Næste pris er kendis par og de nominerede er" siger en dame. Marcus og jeg er nomineret men jeg tror ikke vi vinder fordi vi er kun 16. Så der er en lille chance.
"Vinderen er Marcus og Maria" siger hun. Vi går op og tager imod prisen. Så holder vi en lille tale. Det vil sige vi siger tak og så går vi ned igen.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.