Marcus er du okay

335 17 2
                                    

Jeg gik med Marcus ind i flyet. Derefter faldt jeg i søvn. Jeg drømte en meget underlig drøm. At jeg mødte Leondre Devries og han sagde at han kunne lide mig. Jeg skal huske på at det bare var en drøm og det kommer ikke til at ske. Og hvorfor drømte jeg lige om ham og ikke en anden??

Nogle timer senere

"Maria vi er her nu" siger Marcus og kysser mig på kinden. Jeg nikker og går med de andre ud af flyet. Vi skal køre i cirka 2 timer før vi kommer til hotellet så jeg har en playlist klar. Den første sang der er på er 'Take me to Church' . Det er en af min yndlingssange fordi den er fucking god. Især omkvædet.

Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life

Jeg ved godt det er underligt jeg kan lide den men jeg synes den er god.

Vi er lige ankommet til hotellet. "Vi har aftalt at Maria skal dele værelse med Emma. Og så får Marcus og Martinus et værelse" siger Gerd Anne. Det er helt fint med mig for så kan jeg hygge lidt Emma. Jeg tror ikke Marcus er okay med det fordi han ser så trist ud.

"Hey boys vil i med Ned og bade sammen med os" spørger jeg og peger på mig og Emma. "Ja self. Vi skal lige skifte" svarer Martinus. Emma og jeg går ned til poolen og finder 4 stole lige ved siden af hinanden. Derefter går Emma og jeg i poolen. I starten er det koldt men man skal bare lige vende sig til det.

Der er gået 10 min og drengene er ikke kommet ned. Jeg synes det er underligt men siger ikke noget indtil min mobil ringer. Emma og jeg går op og så tager jeg telefonen.

Maria: Hej det er Maria.

Martinus: Maria skynd jer her op. Marcus er helt ude af den.

Maria: Jeg kommer nu.

Samtale slut

"Emma vi skal lige op til Marcus og Martinus" siger jeg og så går vi op. Martinus står ude foran døren. "Hvad sker der" spørger jeg. "Jeg ved det ikke. Han er helt ude af den" svarer tinus. Jeg går ind og ser Marcus på gulvet. Han ligger og græder. Jeg løber hen til ham. "Marcus hvad sker der" spørger jeg. Han svarer ikke men græder videre. Jeg krammer ham.

"Marcus hvad er der galt" spørger jeg. "Ik noget" svarer han. "Du ligger på gulvet og græder og så siger du at der ikke er noget galt. Marcus jeg er ikke dum" siger jeg. "Jeg kan ikke klare det mere" siger han. "Hvad sker der" spørger jeg. Han tager hans telefon frem og viser det til mig. Jeg læser det.

Det kan godt være du er kendt men du skal ikke bruge Maria. Du skal ikke lade som om du kan lide hende for det ved jeg du ikke kan. Du lyver jo. Og Maria tror på dig. Du er så falsk og hvis jeg ser dig sammen med hende igen er du færdig.

Fra Malte

Hvad tænker Malte på. Den fucking nar. Jeg krammer Marcus for jeg ved godt det ikke er sandt.

Forelsket i hans brorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora