Marias synsvinkel
Jeg skynder mig at løbe hjem. "Maria hvad er der galt" spørger Kjell Erik. "Jeg har ikke lyst til at forklarer dette" svarer jeg. Marcus kommer gående ned af trappen. "Er der noget galt" spørger Marcus bekymrende fordi han ser at jeg er forpustet. "Min bedste veninde og din bror. Sammen. I en" svarer jeg. Jeg kan ikke få mig selv til at sige det. "Hvad Maria" spørger Gerd Anne.
"De havde sex" svarede jeg. Lige efter jeg havde sagt det kommer Martinus ind.Jeg går om bag Marcus og gemmer mig. "Maria bank på næste gang" siger Martinus. "Tro mig Martinus det gjorde jeg men i larmede jo som to strandede hvaler" siger jeg og griner. Martinus begynder at jagte mig. Jeg skynder mig at løbe væk men han fanger mig. Han lander ovenpå mig og kigger mig dybt i øjne. Jeg skubber ham væk og går over til Marcus.
"Der er mad" siger Gerd Anne. Vi går hen og sætter os til bords. Vi skal have spagetti med kødsovs. Lækkert især når Gerd Anne har lavet det. "Maria hvordan går det i skolen" spørger Kjell Erik. "Jeg er lige blevet færdig med opgaven som vi havde for" svarer jeg. "Super" siger Kjell Erik.
Vi er færdig med at spise. Jeg vil gerne gå en tur så jeg går en tur. "Jeg går altså lige en lille tur" siger jeg. "Jeg går med " siger Martinus. Jeg kan se Marcus bliver sur. "Vil du ikke med Marcus" spørger jeg. Han nikker. Vi tager sko og jakke på og begynder at gå. Det hele er rigtig smukt og især når man går her med sin kæreste og bedste ven.
"Skat du skal sove her hos mig i nat" siger Marcus til mig. Jeg nikker og ligger mig hen til ham. "Må jeg få et godnat kys idag" spørger jeg. "Undskyld jeg ikke gav dig et kys i morges men jeg har planlagt noget som vi skal i morgen" siger Marcus. Jeg smiler så han ved det er okay. Jeg giver ham et godnat kys og vender mig om så vi ligger i ske.
-----------------
Hvis jeg kan nå det skal jeg nok lave flere kapitler.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.