2 måneder senere
Idag er det den 1. December. Jeg skal bage kager sammen med Emma og Gerd Anne. Vi skal lave pebernødder. Kransekager, brunkager og klejner. Det skal nok blive sjovt. "Mor vi vil også gerne bage" siger Martinus. "Nårggh er det mors dreng" spørger jeg for at drille fordi jeg ved Martinus hader det. "Hahaha hvor er du sjov" svarer han. "Jeg vil lave pebernødder" siger Marcus og jeg i kor. "Okay så Maria og Marcus laver pebernødder imens Martinus og Emma laver klejner" siger Gerd Anne. Vi nikker og går i gang.
Jeg går i gang med at lave dejen. Marcus kigger bare på. "Marcus let den røv og kom i gang" siger jeg. "Maria vi ved godt du kan lide hans røv men du behøver ikke at sige det højt" siger Martinus. Martinus havde sikkert ikke opdaget at jeg har mel i hånden og kan vil da se pæn ud hvis han blev til en lille snemand. Emma og Marcus grinte bare. "Du har ret Martinus jeg elsker Marcus røv men vil du vide hvad jeg elsker mest" spørger jeg. "Ja" svarer han. "Folk som ligner snemænd" siger jeg og kaster mel i hovedet på ham.
De andre griner af Martinus hvilket jeg også gør. Det er ret sjovt. Jeg går hen og laver videre på pebernødderne. Marcus tager hans arme rundt om mig og hjælper. Det er ret pinligt for jeg kan mærke han har boner. "Marcus skal du på wc" spørger Emma og peger ned på hans private sted. Martinus og jeg flækker af grin imens Marcus løber op på hans værelse. Martinus og jeg er ved at falde om så meget griner vi. Gerd Anne og Kjell Erik kommer løbende ind i køkkenet. "Hvad sker der" spørger Kjell Erik. "Altså ser du. Marcus fik på en måde boner og så spurgte Emma "Marcus skal du på wc" og så peger hun ned på Marcus private sted" forklarer jeg.
ESTÁS LEYENDO
Forelsket i hans bror
Ficción GeneralDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.