Jeg sætter mig hen til Marinus. Jeg tror det er nu. Hun skal føde hvalpene. Først kommer den ene så den anden og nu har hun født alle 8. Hvor er de smukke. De sødeste hvalpe jeg nogensinde har set. "Marcus og Martinus kom her ned" råber jeg. Det kommer løbende ned af trappen. "Hun har lige fået 8 hvalpe" siger jeg og smiler. Det er en god jul.
Jeg må ligge det Martinus gjorde bag mig og tænke på at det er jul. "Hvor er de dog smukke" siger Marcus. Jeg nikker. De flotteste hvide hvalpe ligger foran mig. Jeg finder min telefon frem og ringer til Gerd Anne.
Gerd Anne: Hej Maria. Er der noget galt.
Maria: Marinus har lige født 8 hvalpe.
Gerd Anne: Har hun allerede født?
Maria: Ja hun har lige født dem nu.
Gerd Anne: Ej hvor dejligt. Har i det godt derhjemme.
Maria: Der var lige noget med mistelten men ellers er det gået fint.
Gerd Anne: Hvad er der da galt med mistelten?
Jeg forklarede Gerd Anne hvad ser var sket. Hun forstod det og efter vi havde snakket lidt lagde jeg på.
(Altså hun lagde på efter de havde snakket om alt det der. Ikke imens de snakkede).Jeg er virkelig træt så derfor går jeg op på mit værelse og går i seng. "Maria" siger Marcus. "Hvad" spørger jeg. "Må jeg sove her" spørger han. "Ja" svarer jeg. Han lægger sig hen og tager sine armerundt om mig. Jeg vender mig om og kigger han dybt i øjnene. Han kysser mig på munden. "Er du stadig sur på mig" spørger han. "Nej" svarer jeg selvom jeg er lidt irriteret. "Maria jeg kender dig" siger han. "Hvorfor spørger du så" spørger jeg. "Du ved godt en dreng altid spørger først" svarer han. Jeg nikker. "Giver du mig ikke lige massage" spørger Marcus. Jeg nikker bare og sætter mig oven på hans ryg. Jeg massere (?) lidt.
Derefter ligger jeg mig ned ovenpå ham og kysser ham blidt på skulderen. Det ender med at jeg falder i søvn ovenpå ham.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.