Men den var grå. Han har blokeret mig. Jeg skrev til Martinus.
Maria) Har i set mit nyeste opslag??🤔
Martinus) Ja det var sødt skrevet😁
Maria) Har Marcus set det??
Martinus) Ja.
Maria) Hvad siger han til det??
Martinus) Han er rigtig glad fordi du fortalte sandheden.
Maria) Kan han så ikke fjerne blokeringen på Snapchat??
Martinus)Han gør det nu!
Maria)Kan i så ikke komme over. Jeg har noget vigtigt at sige.
Jeg har ikke fortalt dem om min popularitet. Jeg er på en måde kendt.
1 M følger på musical.ly . 1,5 M på min offentlige Instagram og rigtige mange venner på min offentlige Snapchat.Det bankede på døren. Jeg gik ned og åbnede. "Hej" sagde jeg. "Undskyld" sagde Marcus og gav mig en stor krammer. "Altså i må ikke blive sure" siger jeg. De nikker. "Jeg er på en måde kendt" siger jeg. De sidder med åben mund. "Hvordan kendt" spørger Martinus. "Altså jeg kan lave en live og se hvor mange der kommer ind" siger jeg. De nikker og jeg går live.
"Hej alle sammen.
Lige nu sidder jeg sammen med Marcus og Martinus. Som i nok ved har der været små problemer i paradise men det er løst nu. Marcus og jeg er blevet venner igen. Alt var en misforståelse" siger jeg. Rigtig mange skriver at de er glade for at det var en misforståelse. "Hvor mange ser med" spørger Marcus. "Omkring 900.000" svarer jeg. De kigger med store øjne.
"Hvis i har nogle spørgsmål må i meget gerne stille dem" siger jeg og sætter mig imellem Marcus og Martinus."Beskriv hinanden med 3 ord" læser jeg op. "Altså jeg vil nok beskrive Marcus med 'jeg elsker dig'" siger jeg. "Hvis jeg skal beskrive Maria med 3 ord vil det nok være sød, kærlig og sjov" siger Martinus. Jeg smiler til ham. "Mine 3 ord til Maria er 'du så smuk" siger Marcus efter. "Tak" hvisker jeg i Marcus øre. Han smiler og jeg beskriver Martinus med 3 ord.
"Næste spørgsmål" siger Marcus og tager min telefon. "Hvordan er det at være mester lonely" siger Marcus. Er der virkelig en der har spurgt om det. "Altså det er ret kedeligt" svarer Martinus.
Vi tog nogle flere spørgsmål og så stoppede vi livechatten. "Hvordan er du blevet så kendt" spørger Marcus. "Prøv at søg på nettet imens jeg går ned og laver mad" svarer jeg og går ud af værelset. Jeg har tænk mig at lave mexicanske pandekager.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.