3 måneder senere
I dag er det min fødselsdag. Jeg er sygt glad for i morgen skal jeg til min første køreprøve. Men i dag skal vi fejre at jeg bliver 17. "I dag er det Marias fødselsdag. Hurra hurra hurra. Hun sikker sig en gave for som hun ønsker dig i år med dejlig chokolade og kager til" synger de andre. Jeg smiler for mig selv. "Kan i ikke lige gå ned så jeg kan skifte" spørger jeg. Alle undtagen Marcus nikker og går ud. "Tilykke med fødselsdagen smukke" siger Marcus.
Som i nok kan gætte er vi sammen igen. Jeg elsker ham og det vil jeg vel altid gøre inderst inde. Vi går ned og spiser morgenmad. "Maria hvad vil du så lave idag siden det er din fødselsdag" spørger Gerd Anne. "Hvad med spil og Singstar hele dagen" spørger jeg. "Jaaaaaa" svarer Emma. De andre nikker. Jeg finder nogle spil frem og så spiller vi. Det er virkelig hyggeligt.
"Maria hvad skal vi have til aftensmad" spørger Gerd Anne. Jeg kigger over på Emma. "Emma hvad vil du gerne have til aftensmad" spørger jeg Emma. Emma går over i mod mig. "Jeg ved det ikke" hvisker Emma ind i mit øre. "Hvad med at vi tager på restaurant" spørger jeg Emma. Hun nikker. "Emma og jeg vil rigtig gerne på restaurant" siger jeg og smiler. "Jamen så skal vi på restaurant" siger Gerd Anne og smiler. "Emma skal vi ikke lave en Elsa fletning på dig" spørger jeg. "Joo" svarer Emma og smiler.
Emma og jeg går op på værelset og jeg fletter hendes hår. Da jeg er færdig får jeg lov til at lægge makeup på Emma. Jeg synes hun er flot. "Maria du skal hjælpe mig" siger Emma. "Med hvad" spørger jeg. "Jeg kan lide en dreng men han kan ikke lide mig fordi mine brødre er Marcus og Martinus" svarer Emma. "Emma husk på dette. Hvis han ikke kan se hvor smuk, sød og flot du er, han ikke det vær okay" siger jeg. Hun nikker og smiler.
Jeg går ind til Marcus som står i underbukser. Han er meget flot med den mave. Jeg går hen til ham og krammer ham. "Må jeg sætte dit hår når du er færdig" spørger jeg. Han nikker. Jeg giver ham et kys og går ud.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.