Årsdag

328 13 3
                                    

Års dag

Godmorgen alle sammen. Idag har Marcus og jeg årsdag. Det er et helt år siden vi blev kærester. Vi har bestemt os for at tage i biografen eller jeg har bestemt at vi skal i biografen. Vi skal ind og se alt eller intet. Jeg har hørt den skulle være sindsygt god. "Godmorgen skat" siger jeg. "Godmorgen smukke" svarer han og kysser mig på munden. Jeg rejser mig op og tager tøj på. "Marcus du skal have tøj på" siger jeg til ham. "Hvorfor jeg vil ikke op" svarer han træt. Som i nok ved er Marcus ikke er A menneske.

(A menneske betyder at man er et morgenmenneske).

"Marcus du skal op" siger jeg. "Får jeg så et kys" spørger han. "Ja" svarer jeg. Han rejser sig fra sengen og giver mig et kys. Han har ikke nævnt noget med årsdagen så måske har han glemt det. Det håber jeg ikke. "Tillykke med årsdagen skat" hvisker han i mit øre. Jeg er så glad for at han ikke glemte det. "Tak og i lige måde" siger jeg. "Men kan du nu få tøj på fordi vi skal altså afsted" tilføjer jeg. Han nikker og tager tøj på. Vi går nedenunder hvor der er dækket fint op til morgenmad.

Efter vi har spist kører Kjell Erik os hen til biografen. "Hvad skal vi se" spørger Marcus. "Vi skal se alt eller intet" svarer jeg. Han nikker bare. Vi køber lidt slik og noget at drikke. Derefter går vi ind i salen og sætter os ned. Filmen begynder nu.

Vi er nået der til hvor hun kommer ind i samme rum som drengen. Marcus klemmer min hånd. Jeg tror faktisk at Marcus græder en lille smule. Og angående mig er jeg ikke en der græder til sådan nogle film. Ej det passer ikke. Jeg kan sagtens græde men det er ikke alle film som påvirker mig. Jeg kigger på Marcus som græder. Jeg synes han ser Cute ud. Jeg tørre hans tåre væk og kysser ham på kinden. Han smiler til mig.

Filmen sluttede. Den endte godt og det var jo godt. Jeg må indrømme den var virkelig god og jeg tror Marcus mener det samme. "Marcus vi skal ud og spise" siger jeg til ham. Han ved ikke rigtig hvad der foregår.

Vi går hen til en restaurant som ligger tæt på. Jeg har bestilt bord. Eller det vil sige at Gerd Anne gjorde det for mig. "Har i bestilt bor" spørger en tjener. "Ja til Maria Louise" svarer jeg. Tjeneren nikker og siger "følg med mig". Jeg har fået restauranten til at komme ind med en kage hvor der står 'tillykke med årsdagen skat'. Men først skal vi have cola og nachos.

Maden kommer ind og vi begynder at spise. "Maria det har været virkelig hyggeligt" siger Marcus da vi er færdig med at spise nachos. "Marcus det er ikke slut endnu" siger jeg og griner. Restaurant chefen kommer ind med kagen. Marcus smiler stort så jeg tror han kan lide det.

----------
Jeg er ved at løbe tør for ideer. Hjælp. Jeg vil blive taknemmelig hvis i vil skrive nogle nede i kommentaren eller privat.

Forelsket i hans brorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora