Marias synsvinkel
Jeg satte mig ind i bilen og lidt efter kom Marcus. Han prøvede at kysse mig igen. "Jeg sagde at du ikke fik nogle kys på Touren fordi du ikke gav mig et før" sagde jeg flabet. Han lavede sad face. Er det så nu jeg skal have ondt af ham. Altså jeg savner allerede hans kys så det er sgu ikke så godt. Vi kører hen til et hotel i Oslo. Jeg ved ikke hvad det hedder.
Marcus og jeg skulle dele værelse. "Maria du skal passe på nøglen" siger Kjell Erik. Jeg nikker kg tager i mod den. Marcus og jeg går op på værelset. Jeg lægger mig sengen. Jeg er så træt. Efter at køre i 4 timer. Marcus lægger sig oven på mig. Jeg kommer med en halvkvalt lyd. Han holder fast i mit ansigt med sine hænder. Han kysser mig lige på munden. Men det tæller jo ikke fordi han kyssede mig. "Lige det jeg trængte til" siger Marcus. Jeg griner lidt for mig selv. Han er sgu skør. Han ligger stadig oven på mig. Jeg smiler. Han kysser mig igen. Jeg kyssede måske igen. Selfølgelig kan jeg ikke holde ud ikke at må kysse ham. Jeg elsker ham jo. Han falder ned på mig. Jeg tager min arme rundt om ham og krammer ham. "Jeg elsker" siger jeg. "Jeg elsker også dig" siger han. "Kage" siger jeg så efter. Han bliver lidt pigefornærmet.
Han er så sød. "Hvad er der Marcus" spørger jeg. "Kys mig" svarer han. "Hvorfor??" Spørger jeg. Han svarer ikke men kysser mig istedet. Han er virkelig en skør dreng. Tinus kommer ind. "Host host" siger han. "TINUS GÅ" råber Marcus. "Vi skal ned og spise" siger Martinus. "Marcus hop af mig så vi kan gå ned og få noget at spise" siger jeg. Han ryster på hovedet. Jeg giver ham et kys og vælter ham af mig. Vi rejser os op og går ned i restauranten.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.