Næste dag.
Drengenes koncert i går aftes var fantastisk. Det var virkelig bare perfekt. Lige nu sidder vi i bilen på vej hjem. Jeg snapper lidt med Karoline og hører musik. Marcus sidder også med sin mobil imens Martinus sover som en sten. Han snakkede med karoline til klokken lort om natten så jeg man godt forstå han er træt.
Vi er lige kommet hjem og Martinus er løbet over til Karoline for at give hende en stor krammer. Eller jeg tror mere det er et kys. Nej vent jeg mener snav. De elsker jo hinanden så meget at de ikke kan lade vær.
Jeg går op på værelset og pakker ud. Derefter går jeg ind til Marcus som ligger i sengen med sin telefon. Han har kigget på den hele dagen. Han har ikke sagt godmorgen tidligere i dag eller givet mig et lille kys som han plejer. Jeg smækker døren og går ind på mit eget værelse. Hvis han ikke vil sige Hej så går jeg bare i gang med alle de lektier jeg ikke lavede imens jeg var sammen med ham.
Jeg er endelig blevet færdig med min opgave om 20 hunderacer. Det var svært men jeg er færdig. Jeg går nedenunder. Så går jeg ud i køkkenet og spørger Gerd Anne om jeg kan hjælpe med noget. "Hvis du kan gå over og sige til Martinus at der er mad. Så vil jeg blive glad" svarer Gerd Anne. Jeg nikker stille og tager mine sko på. Så går jeg ud af døren og hen til Karolines hus.
Jeg banker på døren men ingen åbner. Altså jeg plejer at gå ind hvis de ikke åbner så det gør jeg også nu. Lige da jeg kommer ind kan jeg høre noget man bare ikke vil høre. Ens bedste veninde og ens bedste ven som er i seng sammen. Ej hvor klamt. "Husk kondom" råber jeg og løber ud af huset.
Karolines synsvinkel
"Husk kondom" kan jeg høre Maria råbe. Nej hvor pinligt. "Martinus Maria har lige hørt os" siger jeg. "Ja dsv" siger han og griner
----------
Jeg tror ikke jeg kommer til at skrive flere kapitler i dag (måske en mere) fordi jeg skal til grøn koncert.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.