Lige nu er jeg lidt derhjemme og lægger tøj sammen. Ja jeg er blevet sådan en gammel mor. Hahaha ej det mener jeg ikke. Marcus har ikke været her i et par dage og det undre mig lidt. Han plejer næsten at være her hver dag men her for tiden har han slet ikke været her. Han har heller ikke skrevet eller noget.
Jeg prøver at ringe til ham men han tager den ikke. Bagefter prøver jeg at ringe til Martinus og han tager den.
Maria: Er der sket noget med Marcus???
Martinus: Maria hvad har du gjort?
Maria: Det ved jeg ikke. Marcus har ikke været henne og sige Hej eller noget.
Martinus: Han er fucking sur på dig.
Maria: Hvorfor er han sur på mig?
Martinus: Som om du ikke ved det.
Maria: Jeg ved ikke hvad i snakker om.
Martinus: Du stod og kyssede med en anden foran en eller anden butik.
Maria: Det har jeg aldrig gjordt.
Martinus: Hvem var det så?? Julemanden??
Maria: Eller min tvilling Laura som er flyttet tilbage til Norge og har fået en kæreste.
Martinus: Siger Du at Marcus så Laura kysse med en eller anden.
Maria: Ja for jeg har været hjemme hele dagen for at passe Nanna fordi hendes far ikke har været her.
Martinus: Jeg får ham til at ringe til dig.
Samtale slut
Tænk at han tror at jeg ville stå og kysse med en fyr når vi har et barn sammen. Hvem tror han lige jeg er?? Jeg vil aldrig være ham utro. Jeg elsker ham jo fucking meget. Og det vil jeg altid gøre. Han er mit et og alt lige som Nanna.
Min telefon ringer og jeg tager den med det samme.Marcus: Maria??
Maria: Hvorfor har du undgået mig og vores datter?
Marcus: Du kyssede med en anden dreng.
Maria: Hvem siger det var mig. Jeg har en tvilling som ligner mig fuldstændig på en prik undtagen at jeg har regnbue farvet hår.
Marcus: Så var det din søster?
Maria: Ja.
Marcus: Undskyld.
Maria: Hvis du vil tilgives skal du komme herover og sove i nat.
Marcus: Okay så ses vi om lidt.
Samtale slut
----------
Et lille afsnit men historien er stadig på pause da jeg mangler ideer
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.