Jeg vågner ved at Emma kommer ind og lægger sig ved mig. "Godmorgen Emma" siger jeg. "Godmorgen" siger hun. Her ligger vi. Marcus har armene rundt om mig og jeg har armene rundt om Emma. "Der er morgenmad" siger Emma og rejser sig og går ud. "Godmorgen smukke" siger Marcus og kysser mig i nakken. "Godmorgen grimme" svarer jeg og griner. Jeg rejste mig op og gik ind på mit værelse for at få tøj på. Jeg tager Marcus trøje hvor der står 'romantic' og nogle sorte bukser med huller i.
Jeg går nedenunder og spiser lidt morgenmad. Derefter går jeg op og tager min kuffert ned i gangen. "Er i alle klar" spørger Kjell Erik. Vi nikkede og gik ud i bilen. Jeg var ret træt så jeg tog min høretelefoner i ørene og lænede mig op af Marcus.
Vi er lige ankommet til lufthavnen. "Maria og Emma kan i ikke gå hen og købe noget at drikke til jer til turen" spørger Gerd Anne. Jeg nikker og tager Emma i hånden. "Hvad skal vi have at drikke" spørger jeg Emma. "Jeg vil have en aloe vera" svarer hun. "Skal vi tage det til os" spørger jeg. Hun nikker. Jeg tager to aloe vera med Golden kiwi smag. Så går jeg over og køber det.
Lige da jeg er på vej tilbage ser jeg Malte. Ham skal jeg ikke snakke med.
Jeg skynder mig over til Marcus og gemmer mig på en måde bag ham. "Hvad er der Maria" spørger Martinus og griner. "Malte er der over" svarer jeg. Han står sammen med Mikkel. En af vores gode venner. Ham har jeg ikke set i lang tid. Men lige nu tænker jeg på at Malte ikke må se mig."Maria" råber en person. Fuck jeg blev opdaget. Malte kommer løbende over til mig. "Hvad vil du" spørger jeg surt. "Du husker Mikkel ikke" spørger han. "Jo Hej Mikkel" svarer jeg og krammer Mikkel. "Hej jeg er ked af at afbryde men Maria vi skal afsted" siger Marcus. Jeg nikker og giver Marcus et stort kys bare for at irretere Malte. Jeg kan se han bliver vred og inden i mig ved jeg godt det er forkert men han kaldte mig luder og det er værre.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.