Kl er lige blevet 14:00 og meet and Greet er lige åbent. Der er kommet ret mange. Det er jo helt vildt.
"Hej" siger en dreng. Jeg kan genkende den stemme. Det er Malte. Fuck jeg har savnet ham. "Hej" siger jeg glad. "Jeg så at du holdte meet and Greet så jeg kunne lige så godt komme forbi og sige Hej" sagde han. Jeg krammede ham.
"Skal du have et billede" spørger jeg Malte og griner. Han griner også og nikker. Vi tager et billede og jeg skriver min autograf. "Værsågod" siger jeg. Han giver mig et kram og går igen.
"Omg hvor er det vildt. Du er jo Maria" siger en pige. Jeg griner lidt for mig selv. "Hvad hedder du" spørger jeg. "Isabella" siger Isabella. "Ej hvor er det vildt at du står foran mig. "Vil du ikke nok lave en snapstory på min Snapchat" spørger hun. "Det kan jeg da godt" svarer jeg.
"Hey alle isabellas venner. Jeg hedder Maria og lige nu har jeg overtaget isabellas snap" siger jeg. Isabella smiler totalt meget. "Tusind tak" siger hun. Jeg skriver en autograf og giver den til hende. Hun giver mig en krammer og den næste kommer hen til mig. Det var en lille pige. "Hej hvad hedder du så" spørger jeg. "Jeg hedder Maya" svarer hun. "Det er et meget smuk navn" siger jeg. "Må jeg ikke få et billede med dig og Marcus" spørger Maya. Jeg nikker og går over og tager fat i marcus. Han kigger underligt på mig men følger med. "Må Marcus ikke godt kysse mig på kinden" spørger hun.
Ej hvor er hun sød. Hun spørger først. Jeg nikker og siger til Marcus at han skal kysse hende på kinden. Vi får taget billedet og jeg skriver en autograf.Lige nu ligger vi og slapper af efter den lange dag. Jeg synes det var hårdt men jeg er heller ik vandt til at skrive så mange autografer. I morgen skal drengene spille koncert i Hedensted. Det skal nok blive sjovt. Jeg går ind på musical.ly og ser at jeg har fået flere følgere. Nu er jeg oppe på 2 mio. Jeg går ud på terrassen og laver en musical.ly. Efter jeg har lavet den får jeg en besked. Det er fra Jeppe. Han var en som engang gik i vores klasse. Jeg går ind på linket som han har sendt.
Der stod:
Maria Louise var med i en ulykke for omkring 1 måned siden. Maria var ikke i en kritisk tilstand men lå alligevel i koma i 2 dage. Efter Maria vågnede op fandt de ud af hun havde brækket sin højre arm og højre ben. Vi har fundet ud af taxi chaufføren blev betalt for at køre galt men vi ved stadig ikke hvem der har gjort det. Se med i morgen hvor Maria laver et interview sammen med Marcus og Martinus.Jeg gik ind på beskeder igen. Og skrev.
Maria)Hej Jeppe. Jeg er meget ked af jeg ikke fortalte dig det men alt er bare så svært her for tiden.
Jeppe) Hvordan skete det??
Maria)Min søster fik en mand til at køre galt. Så jeg kom til skade.
Jeppe)Er du okay??? Hvornår skete det??
Maria) jeg har det helt fint. Hvordan går det med dig??
Jeppe)Det går rigtig godt. Jeg høre dig og Marcus Gunnarsen er blevet kærester.
Maria)Ja vi er blevet kærester.
Jeppe)Det er jeg glad for at høre.
Maria)Marcus bliver lidt nysgerrig så han kigger altså på hvad vi skriver😂
Jeppe)Det er helt okay.
Maria)Hvordan går det med fodbold og hvilket hold var det nu du holdte med???
Jeppe)Jeg hepper stadig på Manchester United lige som dig.
Maria)Kommer du ikke forbi "*************" og ser fodbold med os. Det er Chelsea mod Manchester.
Jeppe)Jeg kommer nu.
Maria)Vi ses.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.