Marias synsvinkel
"Marcus har du nogensinde tænk på hvordan det vil være hvis i ikke var kendte" spørger jeg. "Næ" svarer Marcus. Typisk ham. Han er hel optaget af serien. Jeg rejser mig op. Går ud af værelset og ned i køkkenet. Jeg tager et glas vand i mens jeg tænker på Noa. Det hele er bare rigtig svært. Hvad nu hvis det hele bliver ødelagt. Hvad nu hvis det hele bliver smadret i tusind vis af stykker og ikke kan samles. Hvad skal jeg så gøre. Jeg kigger ud af vinduet så jeg opdager ikke Marcus er kommet før han tager hans arme rundt om mig. "Hvorfor gik du ned" spørger han. Jeg svarer ikke. Jeg kan ikke sige 'jeg er bange for at vores forhold bliver smadret og det ikke ender godt'. "Maria" siger han. "Ja" siger jeg. "Vend dig om" siger han. Jeg gør som han siger og vender mig om. Jeg kigger ind i to smukke brune øjne. Tænk at han er min kæreste. Tænk at han faktisk er min. Jeg elsker ham. "Der sker ikke noget. Vi er sammen" siger han. Jeg nikker. Han kan altid berolige mig.
Jeg kysser ham blidt på munden. "Er det det eneste du kan give mig" spørger han. "Ja" siger jeg flabet og går ovenpå. Han går efter mig.
Hans telefon ringer. "Jeg skal hjem. Tinus ringede lige" siger han. Jeg nikker. Jeg giver ham et farvel kys. Han tager sko og jakke på og går. Jeg har stadig svært ved at gå da jeg har brækket benet. Og jeg skriver som en brækket arm fordi jeg har en brækket arm. I morgen skal jeg have togskinner på så jeg skal ikke i skole.
Jeg lægger mig i sengen og venter på min mor og far kommer hjem.Døren går op og mine forældre og søster kommer ind af døren. De ved ikke at jeg har været med i en ulykke fordi de var i Sverige. Vi kunne ikke ringe til dem fordi de ikke havde dækning. "Hej Maria vi er. Hvad er der sket" siger min mor da hun kommer ind på mit værelse for at sige de er kommet hjem. "Altså jeg skulle ud og købe en gave med Martinus fordi de havde fødselsdag. Efter vi så havde købt gaven kom taxi chaufføren og hentede os. Han kørte meget uroligt.
Han kørte galt" svarer jeg. Min søster kommer ind af døren. Hun græder.-------------------
Tusind tak alle sammen som læser denne historie. Den er på første pladsen i general fiktion. Det betyder rigtig meget for mig. Og jeg begyndte kun får 10 dage siden. Tusind tak.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.