Marias synsvinkel
Jeg fortæller sandheden. Jeg kan ikke lyve over for ham. "Han sagde at Noa prøver at splitte os ad" sagde jeg. "Hvorfor ville han gøre det" spørger han. Skal jeg sige at Noa er vild med mig. "Maria" siger han. "H..ha..han kan lid...lide mig. Eller det var det han sagde" svarede jeg. Marcus blev sur. Jeg ved godt han ikke kan lide Noa. "Marcus rolig nu" siger jeg. Jeg går over og sætter mig imellem hans ben. "Marcus du ved at jeg elsker dig og der ikke sker noget" siger jeg. "Men Maria" siger han. "Ik noget men Marcus. Jeg elsker dig" siger jeg. Jeg vender mig om og kysser ham på munden. Han slapper lidt mere af.
"Jeg elsker også dig" siger han. Han kysser mig igen. Vi lægger os til at sove. Jeg ligger trygt med hans arme rundt om mig.Næste dag
Jeg vågner op i Marcus arme. Jeg vender mig om og kigger ind i nogle lukkede øjne. Jeg kyssede ham på kinden. Han grinte lidt. Så han er vågen. "Må jeg ikke få et kys på munden" spørger han. Jeg kysser ham hurtigt på munden og skal til at rejse mig op da han tager fat i min hånd og hiver mig ned i sengen igen. Jeg ligger over på ham. Han kysser mig men det udvikler hurtigt til snav. Jeg smiler
Marcus synsvinkel
Jeg tager fat i hende så hun ligger ovenpå mig. Jeg kysser hende og det udvikler sig hurtigt til en snav. Hun smiler og rejser sig op. "Kan du ikke lige gå ud så jeg kan skifte" siger hun. Jeg gik ud og Maria skiftede. Hun kom ud af værelset mega smuk. Smuk som altid. Eller hvad jeg skal sige.
"Skal vi se en film" spurgte jeg. Hun nikkede. "Skal vi ikke se serien riverdale" spurgte hun. "Det kan vi vel godt" svarer jeg. Da vi har set 6 afsnit var jeg helt opslugt af serien. "Er den god" spørger Maria. Jeg nikker. Den er jo sygt god.
YOU ARE READING
Forelsket i hans bror
General FictionDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.