Er jeg gravid???!

323 9 1
                                    

Okay måske løj jeg lidt over for Gerd Anne. Jo min mens var gået over tid. Og ja vi havde måske sex for få uger siden. Men lige nu har jeg det dårligt og ved ikke hvad jeg skal gøre. De eneste der er hjemme er Gerd Anne og jeg. "Gerd Anne jeg har noget jeg skal fortælle dig" siger jeg begynder at græde. Jeg fortæller hende det og hun køre ned for at hente en graviditetstest.

Jeg gør alt det man nu skal gøre og venter bare på svar. Jeg kigger på testen og den er positiv. Hvad skal jeg gøre. Jeg går ud til Gerd Anne igen. Hun kigger på mig. Jeg falder sammen af gråd. "Maria det skal nok gå" siger hun.

Marcus kommer gående ind af døren. "Hvad sker der" spørger han og løber hen til mig. Jeg kan ikke få mig selv til at sige det. "Je...je.. du. Du...du ska..skal væ...vær" mere kan jeg ikke sige. "Hvad skal jeg være" spørger han. Jeg begynder at græde mere. "Maria hvad sker der" spørger han. "Jeg er" svarer jeg. "Du er hvad Maria" spørger han. Jeg holder mig ved maven og løber ud på toilettet for at kaste op. Marcus løber efter og holder mit hår.

"Er du gravid" spørger han med store øjne. Jeg nikker stille. Hans øjne lyser op. Jeg tror han er glad. Vi går ned i stuen igen. "Maria du vælger jo selv om du vil beholde den eller du skal have en abort" siger Gerd Anne til mig. "Jeg skal ikke have en abort. Jeg vil aldrig drømme om at dræbe et barn" siger jeg. Hun nikker stille. "Så skal jeg være farmor" siger hun glad og smiler. Martinus, Emma og Kjell Erik kommer ind af døren. "Hvad sker der her" spørger Martinus. "Maria fortæller du det eller skal jeg" spørger Marcus. "Du fortæller det" svarer jeg og smiler.

"Martinus du skal være onkel. Emma du skal være faster og far du skal være farfar" siger Marcus og smiler. Martinus får et stort smil på læberne og løber over til Marcus for at kramme ham. "Tillykke" siger Emma og smiler. Jeg giver hende en krammer og smiler.

Forelsket i hans brorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora