Stop

323 12 2
                                    

"DRENGE STOP. BEGGE TO" råber jeg. Jeg er så skuffet over dem. De kommer op og slås. Jeg jeg ved godt hvad Martinus gjorde og ja jeg er sur på ham men det hjælper ikke at slås. De stopper ikke. Jeg kan ikke mere. Jeg tager mine sko på og går udenfor. En lille tur vil sikkert hjælpe mig. Den lille tur bliver en lang tur. Min telefon vibrere. Jeg kigger på den. Det er Gerd Anne.

Gerd Anne: Hej Maria. Vi kommer ikke hjem før på mandag.

Maria: Okay.

Samtale slut

De skulle over til Gerd Annes mor og være der lidt så vi har huset for os selv. Kl er ved at blive 18 så jeg går hjem. Jeg ved Marcus og Martinus har ringet til mig men jeg har ikke taget den.

Jeg træder ind af døren. Jeg kan ikke høre drengene så jeg håber at de er færdige. Jeg begynder at lave mad for vi skal jo have et eller andet at spise. Jeg finder frysepizzaer i fryseren og varmer dem i ovnen. Derefter går jeg op på mit værelse og tager alt min makeup af. Jeg går nedenunder igen og venter på pizzaerne er færdige.

Der går 2 min så er pizzaerne færdige så jeg går op på Marcus værelse. "Der er mad" siger jeg. "Okay smukke" svarer han. Jeg går ind på Martinus værelse og siger "der er mad". Jeg går ud af værelset og ned i køkkenet for at tage pizzaerne ud af ovnen. Jeg tager en tallerken og putter min pizza på og er på vej op på mit værelse. "Maria hvorfor er du på vej derop" spørger Martinus. Det sidste jeg er at spise sammen med to der er fucking sure på hinanden. "Fordi jeg ikke skal side sammen med jer. I er så sure på hinanden at i ikke engang kan styre jeres temperament" svarer jeg og går op på mit værelse. Jeg spiser pizzaen og går ned med tallerknen. Jeg kan høre marinus pive. Er det nu. Skal vi have hvalpe.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now