Marias synsvinkel
Lige nu er drengene til et interview så derfor sidder Lisa, Lena og jeg inde på hotel værelset og snakker. Det er virkelig hyggeligt. Lisa fortæller at hun har et stort crush på Lukas så det skal nok blive sjovt. Vi sidder bare og snakker som normale piger. De er jo helt normale teenagers lige som mig. Uanset om vi er kendte eller ej.
drengene er ikke kommet tilbage fra interviewet endnu. Det er underligt fordi der er gået ret lang tid men de kommer sikkert snart. "Maria skal vi ikke gå ned i lobbyen" spørger Lena. Jeg nikker. Nu kan jeg huske hvor de er. Lukas har måske et crush på Lisa så han ville spørger hende i dag. Tænk at jeg glemte det. Lukas spurgte os igår om vi ikke kunne hjælpe ham med at hende. Lena sender mig et blik som siger 'er du klar'. Jeg nikker til hende og så går vi derned.
Jeg går foran så jeg kan sende et signal til at Lena er her. Jeg ser Lukas og peger som et tegn på Lena står bag mig. Han nikker. Jeg går hen til Marcus og stiller mig. Jeg kan se at Lisa græder og så kigger hun over på Lena. Derefter kigger hun på mig med et blik som sagde vidste du det. Jeg nikker stille og siger intet. "Lisa vil du gøre mig den lykkeligste dreng og sige ja til at være min kæreste" spørger Lukas.
Lisas synsvinkel
Vi går ned i lobbyen og der ser jeg Lukas med blomster i hånden. Jeg peger på mig for at spørger om det er til mig uden at sige noget. Lukas nikker og jeg begynder måske at græde. Jeg kigger over på Lena og så over på Maria. Jeg sender Maria et blik der siger vidste du det. Hun nikker og jeg er overrasket. "Lisa vil du gøre mig den lykkeligste dreng og sige ja til at være min" spørger Lukas. "Ja der er ikke noget jeg hellere vil" svarer jeg glad og giver ham en stor krammer.
أنت تقرأ
Forelsket i hans bror
قصص عامةDet handler om en pige som bliver mobbet af en dreng. Pigen er overvægtig og hun synes selv hun er grim. Hun bliver mobbet hver dag af den samme person. Martinus. Det værste er at hun er forelsket i hans bror Marcus.