Du må ikke tro ham!

584 25 0
                                    

Marias synsvinkel

Jeg er lige vågnet og jeg har tænk mig at vække de andre. Så jeg starter med at hoppe ned i tinus. "Flyt dig tykke" sagde han. "Kaldte du mig lige tykke" spurgte jeg. Han nikkede. "Din store idiot" grinte jeg. Efter tinus hoppede ned i Noa. Han grinte bare. Jeg kunne se Marcus var sur. Han ville have det skulle være ham.
Jeg gik hen og hoppede ned i Marcus. "Er du altid så sur om morgen" spurgte jeg. De andre drenge grinte. "Jeg er ikke sur" svarede Marcus. "Hvad er du så" spurgte jeg. "Drenge kan i ikke lige gå ud" spurgte jeg og kiggede strengt på Martinus og Noa. De nikkede og skyndte sig ud. "Marcus hvad er der galt" spurgte jeg. "Ik noget" svarede han. "Er du sur fordi du ikke har fået et lille kys som du fik igår" spurgte jeg. Han nikkede. Jeg gav ham et lille kys. "Bare en mere" sagde han. Jeg gav ham et lille kys. "Nu skal du altså også gå ud så jeg kan skifte" sagde jeg. Han nikkede og gik ud. Jeg skiftede og gik nedenunder. Marcus var der ikke. "Hvor er Marcus" spurgte jeg. "Han tog hjem" svarer Noa. Hvorfor er han taget hjem. "Hvorfor tog han hjem" spurgte jeg. "Jeg sagde til ham at han skulle passe på fordi du har en kæreste" svarede Noa. "Jeg har sgu da ikke en kæreste " sagde jeg og gik surt op på værelset. Jeg skal skrive til Marcus.

Maria) Mac det passer ikke. Jeg har ikke en kæreste.

Mac❤️) ...

Maria) Hvorfor skulle jeg lyve. Og hvis jeg havde en kæreste var jeg nok ikke pisse forelsket i dig❤️

Mac❤️) Det siger du jo bare så du har en undskyldning.

Maria) Nej det er ikke en undskyldning. Jeg er forelsket i dig. Jeg har ikke en kæreste.

Mac❤️) okay

Maria) Marcus du må tro mig. Jeg sidder på mit værelse og græder.

Mac❤️) hvis det er sandt så kom herover og sig det til mig.

Maria) så åben døren op.

Jeg spurter over til ham. Jeg står foran døren og der kommer Marcus. Han har helt røde øjne. Vi står begge og græder  foran hinanden. Jeg skynder mig at kramme ham. "Noa lyver" siger jeg. Han siger ik noget. Jeg kigger op på ham. Han kigger på mig. Jeg kysser ham. Jeg elsker ham.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now