Jeg er vred

348 15 1
                                    

Jeg vågnede op i Marcus seng. Han var der ikke så jeg rejste mig op og mit tøj på.

 Han var der ikke så jeg rejste mig op og mit tøj på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Efter jeg havde klædt om gik jeg nedenunder. Der sad Gerd Anne og spiste morgenmad. "Godmorgen" siger jeg. "Godmorgen Maria" siger hun glad. Jeg sætter mig ned og spiser lidt indtil Emma kommer ind. "Maria vi du ikke lege dukker med mig" spørger hun og laver Bambi øjne. Dem kan jeg ikke sige nej til. Jeg mener det seriøst alle vil smelte hvis de så dem. "Det kan jeg vel godt" svarer jeg og går med Emma.

Vi leger med dukker. Emma bestemmer det meste men hun har vel også mest styr på det. Vi bliver afbrudt af Marcus som kommer ind. "Hvad laver i" spørger han. "Vi leger med dukker" svarer Emma. Marcus sætter sig ned ved siden af mig. Han giver mig et lille kys på på munden. "Jeg skal lige på wc" siger jeg og går ud. Jeg går ind på badeværelset og gør det man skal på et bedeværelse. Derefter går jeg ud og henter min telefon. 5 ubesvarede opkald fra Malte og 5 beskeder fra tinus. Hvor har tinus skrevet i stedet for at gå ind og sige det til mig.

Martinus) MARIA!!!!

Martinus)FÅ STYR PÅ DIN FÆTTER!!

Martinus) HVAD SKER DER MED DIN FAMILIE!!!!!!

Martinus)HVAD ER DER GALT MED JER!!

Jeg læste ikke den sidste det her det var nok. Jeg spurtede ind til tinus. "Du skal overhovedet ikke fornærme min familie" råbte jeg. "Maria hvad snakker du om" spørger han. "Har du allerede glemt de beskeder hvor der står 'hvad er der galt med din familie' eller 'hvad er der galt med jer'" spørger jeg. "det har jeg ikke skrevet" svarer tinus. "Har du ikke" spørger jeg og viser ham min telefon. Jeg er så vred på ham. Hvordan kunne han. Jeg løber ned og tager mine sko på. Og så skynder jeg mig ud af døren. Jeg løber væk. Jeg kan ikke klarer det lige nu. Jeg ved godt jeg ikke kan løbe væk fra alle problemer men set bliver jeg nød til nu.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now