Mine forældre

412 18 0
                                    

Vi går ned i restauranten og finder noget at spise. Idag skal vi til et interview hvor jeg skal fortælle lidt om ulykken og om jeg skal have en karriere inden for musik. Jeg ved ikke helt med musikken endnu.

Henne til interviewet

I=intervieweren
M=Maria
Mac=Marcus
Tinus= Martinus

I:Hej alle sammen. Idag sidder jeg med Maria, Marcus og Martinus. Velkommen.

M, Mac, tinus: tak.

I:lad os starte med Maria. Maria dig og Martinus var med i en bilulykke. Vi har alle hørt at chaufføren blev betalt for at køre galt. Ved i hvem der gjorde det??

M:ja vi ved godt hvem der gjorde.

I:Kan i fortælle os det?

M:Ja. Det var min tvillingesøster Laura som betalte manden for at køre galt.

I:hvordan havde du det da du fik det af vide??

M:Altså jeg var rigtig skuffet. Heldigvis skete var det ikke meget alvorlige skader men jeg var vred på min søster.

I:Drenge hvordan var det hele??

Mac:Altså det var svært at se Maria dengang hun var skadet. Hun lå i koma i 2 dage.

Tinus:Som Marcus sagde var det hele rigtig svært. Vi blev jo nød til at støtte Maria uanset hvad.

I:okay. Vi har fået rigtig mange spørgsmål fra fans og dem skal i svarer på.
Hvordan går det med gymnastikken??

M:Jeg starter igen men jeg ved ikke lige hvornår. Men det går rigtig godt. Jeg skal bare have lidt genoptræning i mit ben.

I:Har i en kæreste??

Tinus:Nej

Mac:ja

M:ja.

I:Hvis i skulle være en kendt og i må ikke vælge jer selv hvem skulle i så være??

M:Jeg vil helt klart være Ariana Grande.

Mac:Jeg vil gerne være Jason Derulo.

Tinus:Jeg vil gerne være Justin Bieber.

I:Hvordan er det at være kendt??

Tinus:Det er rigtig fedt. Vi elsker alle vores fans. De er så fantastiske.

I:Hvordan går det med jeres familie??

Mac:Det går rigtig godt.

M:Lige her for tiden er det lidt svært at snakke om min familie. Så til alle dem
Som følger mig på Instagram kommer der et opslag op i dag eller i morgen hvor jeg fortæller hvorfor.

Vi fik nogle flere spørgsmål og så sluttede interviewet. Vi tog tilbage til hotellet. Jeg pakker alle mine ting fordi jeg har fået lov til at tage hjem i aften. Jeg skal jo være klar til på lørdag hvor min søster skal begraves. Jeg er gået i tusind stykker indeni. Mit liv er jo som en tallerken som lige er gået i stykker. Man kan sagtens samle den igen men det er svært fordi hvad nu hvis du ikke finder alle stykkerne eller du ikke kan sætte den rigtig sammen. Sådan har jeg det lige nu.

Jeg er i lufthavnen sammen med drengene og Kjell Erik. Jeg krammer tinus farvel. Og så Kjell Erik. Derefter Marcus. Han får et stort kram og et kys på munden. "Vi ses på lørdag" siger jeg og er på vej til at gå. "Vent Maria" siger Marcus. Han går over i mod mig. Han har en æske i hånden som han åbner. Der er den smukkeste halskæde. "Den kan jeg ikke tage imod" siger jeg. "Det skal du. Så ved jeg at jeg altid er hos dig uden at være der" siger han og giver mig den på.

Jeg går ind i flyet og flyver hjem til Norge. Gerd Anne skal hente mig fordi min mor ikke kan nå det. Jeg er lige ankommet til Norge og venter på at min kuffert kommer. Jeg finder den hurtigt og går ud til Gerd Anne.
Vi køre hjem og jeg løber op til huset. Jeg skynder mig ind. Der er ingen hjemme. De sagde ellers at de var hjemme når jeg kom hjem. Hvad sker der??

Gerd Anne kommer ind i huset. Hun tænder for tv'et. Hvorfor gør hun det!? Lige pludselig høre jeg noget med en bil ulykke. "To voksne personer er kørt galt i mosjøen. Vi har nu svar på hvem de er. Det var en mand og en dame. De hedder Louise og William" siger en dame i fjernsynet. Nej det kan ikke passe. Mine forældre er døde. Det er en joke. Sig det hele er en joke. Hvor Skal jeg så bo. Min bedsteforældre lever ikke mere og min forældre var enebørn. "Maria du skal sove hjemme hos os" siger Gerd Anne. Jeg nikker og går op og tager mine ting.

Marcus synsvinkel

Maria er taget hjem til Norge fordi hendes søster begik selvmord. Jeg har ondt af Maria. Jeg tænker meget på det men bliver afbrudt af min far. "Marcus kommer du ikke lige herhen" spørger han. Jeg nikker og går hen til ham. "Vi bliver nød til at aflyse Touren" siger han. Hvad?? Hvorfor?? "Hvorfor" spørger Martinus. "Marias forældre døde i en bilulykke og Maria er ved at gå helt ned. Hun har brug for en familie lige nu og vi er den eneste " siger min far. Jeg skynder mig at tage min telefon frem og ringer til Maria.

Maria)Hej Marcus.

Marcus)Hej Maria. Er du okay?

Maria)jeg vil ikke snakke om det.

Marcus)Vi kommer hjem. Jeg skal gå nu men vi ses i morgen.

Samtale slut.

Jeg pakke alle min ting sammen. Vi skal med et fly i aften. Min far siger at jeg skal skrive et opslag på Instagram om det.
Hvor der stod:

Hej alle sammen.
Jeg er rigtig ked af det men vi bliver nød til at aflyse nogle af koncerterne fordi der er sket noget med Marias familie som Maria nok skal forklare på hendes profil. Men Martinus og jeg tager hjem. Lige her for tiden er vi den eneste familie som Maria kan støtte sig op af. Vi er rigtig kede af det men vi kan ikke lave om på det.
Knus marcus

Marias synsvinkel

Jeg skal skrive det opslag til mine fans. Fortælle dem at mine forældre er døde. Fortælle dem at de døde i en ulykke.
Jeg skrev et opslag og der stod:

Hej
Jeg har været meget fraværende her for tiden. Men det er altså fordi min familie har været i gennem rigtig meget. Min søster begik selvmord fordi hun mente at livet ikke havde nogen mening. Så jeg skulle med flyet hjem og så skulle jeg til hendes begravelse men så da jeg kommer hjem er min forældre der ikke. Gerd Anne kommer farende ind og tænder for nyhederne og der siger de at to voksne er døde i en bilulykke. Det var så mine forældre. Så jeg skal bo hos Marcus og Martinus indtil jeg fylder 18. Jeg har det svært her for tiden så jeg poster ikke lige så meget som jeg gjorde før.
Fra Maria.

Efter jeg havde lagt det ud blev jeg spammet med beskeder. De var alle sammen rigtig søde. Jeg sidder og tænker på min familie indtil jeg bliver revet ud af mine tanker. Det var Emma som krammede mig. Hun er så sød.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now