Ny bil

325 13 3
                                    

Meget vigtig besked i bunden. Det er angående denne historie!!!!

"Bliver du her og spiser" spørger jeg Marcus og smiler. "Ja" svarer han. "Jeg bestiller altså bare pizza" siger jeg og ringer til pizzamanden. Efter jeg lige har lagt på ringer det på døren. Hvem kan det min være. Nanna vågner af dørklokken. "Marcus kan du ikke åbne døren så tager jeg Nanna" spørger jeg. Han nikker og går ud og åbner døren. "Hvem er det" spørger jeg. Martinus kommer gående ind af døren. "Marcus sagde at huset var flot så jeg ville lige se det" siger Martinus. "Hvordan kom du her over" spørger jeg. Han smiler lidt. "Nej du købte sgu scooteren" siger jeg stille. Han nikker. Jeg griner lidt.

"Vil du se den nye bil jeg lige har købt" spørger jeg. Han nikker meget. Jeg går ud i garagen. Martinus følger efter.
Her står min flotte, sorte smukke bil. Min smukke Tesla.

"Den er sgu da mega fed

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Den er sgu da mega fed. Ved Marcus du har købt den" spørger Martinus. Jeg ryster på hovedet. "Ved han det ikke" spørger Martinus overrasket. "Nej jeg har ikke fortalt ham det endnu" svarer jeg.

Vi går ind i huset igen. "Det her hus er jo mega stort" siger Martinus. Jeg nikker. Det ringer på døren og pizzamanden står med pizzaerne. Jeg går ud og tager i mod dem.

"Maria hvad fanden. Hvad er det du har købt" råber Marcus. Jeg gætter på han har fundet bilen. Jeg går ud til ham. "Hvad er der" spørger jeg. "Hvorfor har du købt en ny bil" spørger han. "Fordi jeg skal jo have noget at køre i" svarer jeg. Han siger ikke noget men går ind igen. Amen altså. Er han nu sur.

Næste dag

Jeg vågner op ved at Marcus bevæger sig. "Godmorgen skat" siger Marcus. "Godmorgen" siger jeg. "Vil du ikke kalde mig skat mere" spørger han. "Jo selfølgelig vil jeg det min skat" svarer jeg og smiler.

---------------
Hej alle sammen
Jeg er virkelig løbet tør for ideer. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om så denne histore sætter jeg nok på pause.

Forelsket i hans brorWhere stories live. Discover now