Veel positieve reacties! Bedankt!
« « « «
Rose Point Of View «
Dus, misschien is het handig als je weet hoe Niall en ik bij elkaar kwamen. Het is een lang verhaal, maar ik zal de belangrijkste dingen aan je uitleggen.
5 april 2016
Zoals studenten dat doen, gaan ze naar feestjes. Dit keer was het een feestje van de aanvoerder van het rugbyteam. Ze hadden gewonnen die dag van de eerste plaats, dus een feestje was wel gepast. Alleen de echt populaire mensen waren uitgenodigd, waar ik door Ruby ook bij hoorde.Het thema was 'America', wat dus betekende dat alle meisjes in overdreven jurkjes moesten komen, alle jongens in rugbykleren (om de sport te eren) en dat er stomme Amerikaanse spelletjes werden gespeeld. Zo'n spelletje werd mijn geluk.
Ruby en ik dansten en dronken eerst wat. Ik keek meteen de kamer door, omdat ik wilde kijken wie er allemaal was. Mijn oog viel meteen op Niall, die spontane, gitaarspelende, zingende jongen, met zijn accent en ogen om bij flauw te vallen. Hij is niet populair door een jerk te zijn, maar door met iedereen een praatje te maken en mensen blij te maken met muziek.
Hij praatte met íedereen. Dus ook elk meisje. Als hij tegen me zou praten, zou ik stilvallen, ook al zou hij genoeg vragen en ben ik totaal niet verlegen. Een gesprekje of zoen met hem zou niet veel speciaals zijn. Iedereen mag Niall en geen enkel meisje zou het erg vinden om met hem een korte zoen te delen, zeker niet op een universiteit.
"Kom babe," zei Ruby, die mijn arm pakte. "Niet zo dromen. Of je gaat op hem af, of je staart niet."
Ze had gelijk. Ik moest mijn tijd niet verdoen met kijken en verder niks.
Ze nam me mee naar een tafel, waar een spelletje werd gespeeld. Het was de bedoeling om een kaart met je mond aan de volgende te geven, niet door de kaart tussen je tanden te klemmen, maar door hem tegen je lippen aan te zuigen. Als de kaart viel, moest je met de persoon zoenen die naast je zat.
Ruby en ik gingen naast elkaar zitten. Ik zag dat Niall naast Ruby ging zitten en was jaloers, ook al wist ik dat ik het toch niet had gedurfd.
Gefrustreerd door mijn eigen gedachte, veegde ik een pluk haar uit mijn ogen. Waarom dacht ik zo veel over hem? Hij is gewoon een jongen bij mij op de universiteit.
Ohja, zijn donkere uitgroei en blonde lokken, die deden dat met me. Zoiets laat mij zien dat hij weet wat hij wil, dat hij niet bang is om iets aan zijn uiterlijk te doen.
"Nee," zei de aanvoerder van het rugbyteam. Hij wees naar mij, dan naar Ruby en dan naar Niall en zijn vriend. Mijn hart sloeg een slag over. "Niet twee jongens en twee meiden naast elkaar. Kom, wisselen."
Hij wees naar Ruby en Niall, die deden wat hij zei. Niall kwam naast mij te zitten en ik keek hopeloos naar Ruby, die knipoogde.
Ik keek naar mijn andere zijde en zag daar nog een knappe jongen zitten, met bruin haar en bruine ogen. Alle populaire jongens waren knap, dus het verbaasde me niks.
Het spel begon en ik keek vol afwachting af. Had ik dit moeten voorbereiden? Ik had dit nog nooit gespeeld.
Er waren blijkbaar meer mensen die het niet kenden of nog nooit gespeeld hadden, want van de 10 mensen die voor mij waren, hadden er 4 al met elkaar gezoend. Dit was gestoord. De universiteit was gestoord.
Niall grinnikte naast me toen zijn beste vriend en Ruby moesten zoenen, en hij nam nog een slok van zijn bier. Ik keek even naar zijn haar en kwam tot de conclusie: het was mooi.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...