Rose Point Of View «
Het fijne gevoel wat Brooklyn me gaf, bleef niet voor altijd. Maandag hoef ik niet naar school, maar ik moet wel met Niall afspreken en daarna weer werken samen met Brooklyn. Ik had het al met Ruby bijgelegd en ik snap waarom ze het deed, ik ben er toch nog steeds niet blij over.
Haar argument was dat hij haar eerst zoende en dat ze hem altijd al aantrekkelijk geeft gevonden. Toen ik klef was met Brooklyn, wilde zij ook iemand om klef mee te zijn.
Ik open de deur van de starbucks met een brok in mijn keel. Ik wil niet. Waarom hou ik zo graag contact met hem?
Hij kijkt op als hij de deur open hoort gaan, waarvan ik dus weet dat dat niet de eerste keer is dat hij omkijkt. Ik glimlach zwak naar hem en loop dan naar hem toe.
"Hey," mompelt hij zacht als hij opstaat en me een knuffel geeft.
"Hey," mompel ik nog zachter. Brooklyn heeft me ingepraat dat dit allemaal goed gaat komen en dat soort dingen, maar ik geloof dat op dit moment niet zo.
"Sorry," zegt hij als hij mijn koffie naar me uitsteekt en naast hem klopt op het bankje. Ik ga naast hem zitten en neem een slok van mijn koffie, voordat ik voor me uitkijk.
"Ik kan wel zeggen dat het me niet uitmaakt, maar het was duidelijk dat het wel wat uitmaakte," zeg ik en hij knikt.
"Ja... het had niet mogen gebeuren. Ik was dronken en-" Dat was precies het excuus wat ik niet wilde horen, maar toch blijf ik gewoon knikken dat ik luister. "Ik vind Ruby niet leuk, ze is makkelijk te krijgen of zo en ik wilde je geen pijn doen door een ander meisje te zoenen."
Niall ziet alles aan mijn gezichtsuitdrukking, omdat hij me door en door kent. Hij ziet nu ook dat ik dit allemaal bullshit vindt.
"Rose... ik kijk heel de avond naar een meisje waar ik zielsveel van hou, om wie ik geef, die met haar nieuwe vriendje staat te zoenen en lief te doen. Ik wilde dat ook hebben, ook al was het maar voor 1 zoen," mompelt hij en dan knik ik even. Ik snap het, want ik heb zijn hart gebroken door met Brooklyn te gaan en dan zoen ik ook nog een hele avond lang voor zijn gezicht met hem.
"Ik snap dat het pijn deed, maar je wilde zelf uit gaan met mij en zelf dat Brooklyn erbij kwam," zeg ik en hij knikt.
"Ik wilde tijd met jou, maar misschien was ik er zelf nog niet klaar voor om hem daarbij te betrekken." Hij zucht en kijkt naar me.
"Je hebt nu tijd met mij," zeg ik en ik prik even in zijn buik. Het voelt alsof we nooit van elkaar zijn weg geweest, omdat we altijd beste vrienden zijn geweest. Ook toen we een relatie hadden, wilden we altijd bij elkaar zijn en lachten we met elkaar.
"Of wil je liever bij Ruby zijn?" vraag ik zachtjes. Hij schudt zijn hoofd.
"Zeker niet," mompelt hij. "Zij misschien bij mij, maar uh.." zegt hij zacht en hij haalt een hand door zijn haar, starend naar zijn kleren.
"Hoe bedoel je?" vraag ik. "Jij zoende haar toch eerst?"
"De eerste keer, ja," zegt hij en dan kijkt hij me aan.
"De éérste keer? Hebben jullie vaker gezoend?" Nu breekt echt mn klomp.
"Nee," maakt hij me meteen duidelijk. "Maar ze probeerde het wel."
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...