Part 59

49 1 0
                                    

Rose Point Of View

Als ik wat meer rustig ben, kruip ik wat meer naar boven en hoor ik Niall naar adem happen. Grinnikend kijk ik om. Ik kon met mijn billen al voelen hoe zijn erectie groeide.

"Zal ik je er vanaf helpen?" glimlach ik. Dat is het fijne van ons, dat we het allebei niet raar vinden en ook weten wat diegene wil horen.

Hij grinnikt en staat dan op, met mij in zijn armen. "Niall! Ondergoed!" lach ik. Hij opent de slaapkamerdeur en rent dan naar de badkamer, waar hij ons weer opsluit. Ik kruip uit zijn armen en kijk dan naar hem. "Niet leuk," zeg ik en ik zwaai met mijn vinger.

"Oh shut up," zegt hij als hij me tegen de douchecabine duwt. Ik kijk naar zijn ogen, hoe ze vol staan met lust. Hij wil me zoenen en dat mag hij overal.

Ik klem mijn handen om zijn nek en trek hem naar me toe. Zijn lippen raken gretig die van mij, terwijl ik zijn broek open maak en naar beneden duw. Hij schopt hem dan zelf uit en ik leg mijn handen om zijn torso, hem een beetje plagend door met mijn nagels over zijn ribben te wrijven.

Wanneer hij terug trekt en mijn nek kust, kijk ik naar zijn lichaam via de spiegel. Zijn rug is verschrikkelijk mooi, dus ik blijf er naar kijken als ik mijn nagels erin druk. Als hij me aankijkt, kijk ik ook naar hem. Hij wrijft met zijn neus langs die van mij en zoent me dan weer, maar dit keer rustig.

"Ik hou van je," mompelt hij zachtjes.

"Dat merkte ik al aan de manier waarop je me zoende," grinnik ik. Hij glimlacht en drukt een paar kusjes tegen mijn voorhoofd. Ik kijk naar onze lichamen en laat mijn hand dan voorzichtig over de bobbel in zijn boxer gaan. Hij kijkt dan ook en pakt mijn heupen vast.

"Zullen we gaan douchen?" vraag ik als ik naar hem kijk. Hij knikt en zet de douche aan. Ik reik naar de sluiting van mijn beha, maar hij houdt me tegen. Ik kijk naar hem en hij opent de sluiting voor me, voordat hij de bandjes van mijn schouders laat glijden.

"Niall!" zeg ik verbaast. Heel mijn nek is rood/blauw van alle zuigzoenen die hij heeft gegeven.

"Ah joh," zegt hij als hij me een paar kleine kusjes geeft tegen mijn nek. Ik zucht en haal mijn haar uit mijn nek, voordat ik me omdraai naar hem en zijn boxer uittrek. Ik kan er niks aan doen dat ik even kijk en dat valt hem ook op.

"Sorry," glimlach ik als ik in de douche stap. Hij komt me achterna. Ik wrijf over zijn lichaam en geef hem een lange kus, dan laat ik mijn hand voorzichtig over zijn erectie wrijven. Hij heeft dit wel verdient, door zo van me te houden en me dat te vertellen en op andere manieren te laten weten.

"Ik hou ook van jou," glimlach ik trots als zijn ogen dichtvallen van genot. Hij kreunt kort als antwoord en pakt mijn heupen stevig vast.

~~~

"Hoe heb je geslapen?" vraagt Niall als we dan samen wakker zijn. Ik heb nog een kwartiertje kunnen soezen, zijn lichaam aanraken en hem kusjes geven.

"Heerlijk," zeg ik trots. Hij haakt een plukje haar achter mijn oor en ik kijk naar hem. "Jij ook?"

Hij bromt en laat zijn hand onder mijn shirt glijden. "Gelukkig," mompel ik en ik zucht. Ik wil niet weg uit deze veilige bubbel. Vandaag komt Greg hier op bezoek en ik weet niet hoe dat zal gaan. Het kan twee kanten opgaan. 1, super awkward worden omdat niemand iets durft te zeggen, of 2, er ontstaat een ruzie. Allebei is niet goed dus. Al zou ik liever de eerste hebben.

Niall kust mijn voorhoofd zacht en ik kijk op. "Heb je eraan gedacht dat ik geen topjes aan kan, nu je mijn nek hebt aangevallen?" vraag ik en hij grijnst voorzichtig.

"Sorry," mompelt hij als hij zijn vrije arm ook om me heen legt en over mijn bovenarm wrijft. "Ik heb geen idee wat voor kracht ik in mijn lippen heb."

Ik kijk naar hem en hij grijnst trots, waarna ik mijn ogen rol. "Ik ben er niet blij mee," mompel ik knorrig.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu