Part 47

349 20 5
                                    

A/N: sorry voor deze niet lange update, ook met Bad Luck, maar ik was het eigenlijk gewoon vergeten :| ik ben wel bezig met een nieuw boek, want de andere boeken zijn afgeschreven :)

Ik kan alles van dit boek in 1 keer updaten, maar dat is aan jullie ofdat jullie dat willen :) kusjes!

Rose Point Of View «

Weken gingen voorbij, ik sprak af en toe nog met Niall af, soms met Niall en Brooklyn tegelijk. Ze speelden samen Fifa en ik kon mijn verhalen kwijt over hoe verschrikkelijk school wel niet voor me was.

Ik werd voor hoer, slet en verrader uitgemaakt, toen ik met Brooklyn ging en niet meer met Niall. Maar Ruby, het meisje wat elk weekend een andere jongen zoende en ook nog met de ex van haar beste vriendin, die kreeg geen haat over zich heen.

Het was blijkbaar normaal om dat te doen. Ook was het zielig van mij dat ik zoiets niet inzag. Ik was dom en noem het maar op.

Mijn relatie met Brooklyn bleek sterk, zo sterk dat we nog steeds bij elkaar zijn. Vandaag komt zijn vader terug van maandenlang op zakenreis zijn. Hij is verschrikkelijk nerveus, wat hij altijd is als zijn vader thuis komt, maar nu nog meer. Ik ga zijn vader voor het eerst zien.

We halen zijn vader op bij het vliegveld, zijn moeder, Brooklyn en ik. Zijn zusjes en broertje blijven thuis, zodat het een beetje rustig is voor zijn vader. Mij heeft hij nog nooit gezien, dus daarom is het zo speciaal en mag ik nu al mee.

Brooklyn pakt mijn hand en drukt een kus tegen mijn wang, echt iets wat Brooklyn graag doet. Mij kusjes geven en verwennen. Laten zien dat hij om me geeft.

We zoeken uit waar de goede ontvangsthal is en geen moment wijkt Brooklyn van mijn zijde.

"Spannend?" vraag ik als ik mijn vrije hand om zijn arm leg en erover wrijf. Hij knikt en kijkt naar me.

"Behoorlijk, maar dat komt wel goed. Ik wil hem zo graag weer zien." Hij glimlacht en geeft me dan een klein kusje.

"Je bent ook wel gespannen voor Rose, toch?" vraagt zijn moeder en Brooklyn knikt.

"Jawel, maar ik weet hoe lief ze is en er is bijna geen kans dat papa haar niet mag," glimlacht hij en ik geef hem tevreden nog een kus. Dat hij dat zegt, doet me erg goed.

"Ja!" roept zijn moeder dan ineens blij. Ik kijk verbaast op en zie een man naar ons toelopen, iemand die verschrikkelijk veel op Brooklyn lijkt. Naja, Brooklyn op hem.

"Papa!" zegt Brooklyn blij. Zijn moeder rent naar zijn vader en dat is een verschrikkelijk schattig uitzicht. Ze hebben elkaar maandenlang niet gezien en nu ze weer bij elkaar zijn, genieten ze van elke seconde, elke aanraking en elke blik.

Het duurt wel even voordat ze weer gewend zijn aan het verliefde en blije gevoel, voordat zijn vader naar ons toeloopt. Brooklyn geeft hem een lange knuffel, waar ik ook vertroeteld naar kijk. Ik weet dat Brooklyn bij me bleef en niet meteen naar zijn vader rende, om me te beschermen en me fijn te laten voelen. Anders was ik hier alleen geweest en dat wilde hij niet, hoe lastig hij het ook vond om naar zijn vader toe te sprinten.

Zijn vader kijkt naar me als hij Brooklyn knuffelt en geeft me een verwelkomende glimlach en een knipoog. Ik glimlach ook en wacht geduldig af tot ze klaar zijn met knuffelen.

"Ik miste je zo," zegt Brooklyn, waarna ze terug trekken.

"Ik jou ook," zegt zijn vader en hij drukt een kus tegen zijn haren. Brooklyn keert zich naar mij en pakt mijn hand dan.

"Pap, dit is Rose," zegt Brooklyn en hij verstrengeld onze vingers. Ik geef zijn vader een hand en zeg dan nog een keer mijn naam.

"John, leuk je te ontmoeten," glimlacht zijn vader. Weer die verwelkomende glimlach, die me echt op mijn gemak stelt.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu