Niall Point Of View «
Zacht sluit ik de deur van de slaapkamer en loop ik de trap af. Als ik nu harde geluiden ga maken, wordt Greg alleen maar chagrijnig, hoe frustrerend dat nu ook voor mij en Rose is.
Ik loop de woonkamer binnen, waar mijn moeder bij mijn vader huilt. Ik vraag me af waar het nu weer over gaat.
"Mam?" vraag ik en ik krab aan mijn haar. Ze kijkt naar me en houdt haar arm naar me uit. "Wat is er zo erg dat je weer door Greg huilt?" vraag ik zacht als ik naast haar ga zitten en over haar rug wrijf.
"Hij weet me altijd precies te raken," zegt ze en ik veeg haar tranen weg.
"Waarover?"
"Geld, natuurlijk, Niall." Ze bekijkt me en ik knik even. "Hij zegt dat jouw vriendinnetje het niet verdient om hier te zijn, terwijl dat natuurlijk niet waar is. We houden van haar, daarom raakt het me zo."
Ik klem mijn kaken op elkaar, want het is een rotstreek om zo over Rose te praten, terwijl ze er niet bij is en het niet waar is.
"Maak je geen zorgen mam, hij weet niet beter en hij is gewoon jaloers," zeg ik en ik druk een kusje tegen haar slaap. "Rose trekt zich daar niks van aan."
"Vertel het haar niet als het niet hoeft. Ik wil niet dat ze alleen al denkt dat ze hier niet welkom is." Ik knik even en ze veegt haar tranen weg. "Alles goed tussen jullie?"
"Ja, alles is bijgepraat." Ik heb vanmiddag flink goed gehuild bij mijn moeder, want ik had het nodig. Huilen bij mijn moeder is het fijnste gevoel wat ik me kan bedanken als ik droevig ben.
"Goed, lieverd. Hou het zo." Ik knik en ze wrijft over mijn rug. "Waarom ben je trouwens aangekleed? Je hebt je zo'n 3 uur geleden al uitgekleed."
"Nou, tijd om te slapen. Truste," verander ik snel het onderwerp en ik geef haar een kus. Ze grinnikt en mijn vader lacht. Ze kunnen het dus nog.
"Slaaplekker jongen, hou rekening met Greg," zegt mijn vader grijnzend.
"Omdat hij dat ook met mij doet," zeg ik en ik rol mijn ogen. "Slaaplekker," zeg ik als ik de trap oploop en dan de slaapkamerdeur open. Rose staat voor mijn kast, een vies shirt van mij in haar handen.
"En?" vraagt ze, waarna ik mijn schouders ophaal en naar haar toeloop. Ze mompelt genietend als ik mijn armen om haar heen leg en over haar buik wrijf.
"De standaard," zeg ik zachtjes. Ze zucht en knikt, voordat ze mijn shirt in de wasmand gooit. Het valt me op dat het vuile bekertje met ijs weg is en er een hoop kleren in de was zitten. Ze loopt nog steeds in dezelfde kleren maar heeft wel haar make-up eraf gehaald.
"Kom," zeg ik als ik haar nek even kus en haar dan richting het bed duw. Ze draait zich om voordat ze erop valt, zodat ik op haar val. We kussen en raken elkaar aan, waarbij ze meteen mijn kleren uittrekt.
"Ik wil geen seks, Niall," fluistert ze zacht tussen het kussen door.
"Zelfs dat klinkt sexy als jij het zegt," grinnik ik, terwijl ik mijn neus langs die van haar wrijf. Ze houdt ervan wanneer ik dat doe.
"Alleen omdat het woord 'seks' erin voorkomt," zegt ze en ik knik blij. Ze wrijft over mijn bovenarmen en kust mijn lippen een keer lang. "Ik ben ongesteld, weet je nog?"
Ik knik eventjes. "Dat verklaart veel, ook over vanmiddag." Ze knikt ook.
"Daar had ik nog niet over nagedacht." Ik glimlach en ga rechtop zitten naast haar.
"Maar ik snap het, geeft niet," zeg ik en ik rek me uit. Ze staat op en trekt haar broek uit, daarna haar beha. Ik bekijk haar en leg de deken over mijn lichaam. Dit ga ik niet volhouden, maar ik laat het niet merken.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...