Rose Point Of View
Dus hier lopen we dan, samen in de stad. We kennen veel mensen die hier wonen en rondlopen, dus ik vind het heel erg spannend. Iedereen gaat dingen van me denken en daardoor ook over Niall.
Ik hou zijn hand stevig vast en loop achter hem aan de H&M binnen. "Rechts," zegt Niall, zodat we naar de mannenafdeling lopen.
"Tegenwoordig is het in de mode om een net wat kortere zwembroek te dragen," zeg ik als ik naar het goede rek loop. Er is niet veel keuze.
"Vind je dat ook echt mooier?" vraagt hij en ik knik.
"Sexy," glimlach ik als ik naar hem kijk. Hij krijgt daardoor dezelfde glimlach en kijkt naar de wand.
"Nou, dan valt de helft al af." Ik knik voorzichtig.
"Ik denk ook dat deze zwembroeken erg snel kapot gaan." Hij knikt ook. "En er zit nou ook niet zo'n leuke bij."
"Wil je bij de bikini's kijken?" vraagt hij en ik haal even mijn schouders op.
"Ik denk dat dat hetzelfde verhaal is. Misschien is Zara beter." Hij knikt en we lopen de winkel uit, op weg naar de Zara.
"Voel je ook dat mensen kijken?" vraag ik hem zacht en hij kijkt om zich heen.
"Je beeld het je in, babe. Op dit moment maakt het echt niemand uit en ja veel mensen kennen je, maar echt niet iedereen geeft een fuck." Ik zucht en loop dan de Zara binnen.
"De vorige keer ben ik uitgescholden door onze 'vrienden' omdat ik met Brooklyn was. Ze geven er wel om, Niall. Als ze maar kunnen klagen," zeg ik en ik kijk naar hem.
"Dan ben jij degene die geen fuck moet geven." Ik rol mijn ogen even en kijk naar mijn voeten, als we stil staan op de roltrap. "Hey," zegt hij en hij wrijft over mijn heup. "Kom hier."
Hij trekt mijn hoofd tegen zijn borst en ik zucht. "Niet geïrriteerd worden, dat zijn ze al helemáál niet waard," zegt hij en hij drukt kusjes tegen mijn haren. "We hebben vakantie en hoeven ze gewoon voor meer dan 2 maanden niet te zien. Ontspan."
Ik knik even tegen zijn borst en wrijf dan over zijn rug, om hem stilletjes te bedanken. We lopen de Zara door, helemaal naar boven omdat daar de mannenafdeling zit. Het voelt altijd een beetje gek om op de mannenafdeling te komen, maar als ik Niall bij me heb dan snapt iedereen wel dat ik hier voor hem ben. Soms ben ik hier zonder hem en dan kijken ze wel raar op.
Niall loopt naar een donkerblauwe zwembroek, met zwarte stippen erop. Doordat het contrast niet groot is, vallen de stippen bijna niet op. Maar vanaf dichtbij zie je het wel goed.
"Een donkere zwembroek zou je wel goed staan, met je witte huid," zeg ik en ik kriebel met mijn nagels over zijn rug. Hij knikt.
"En hij is kort." Hier zijn bijna alle zwembroeken wel kort.
"Dat ook," zeg ik. Hij kan niet goed knopen doorhakken, dus ik pak zijn maat voor hem uit het rekje. "Ik vind deze ook leuk," zeg ik en ik pak een zwembroek met witte en donkerblauwe horizontale strepen. Het zijn niet van die dunnen streepjes, maar echt maar een paar dikke.
"Die is ook leuk," zegt hij en hij pakt hem van me aan.
"Ga maar passen." Ik tik snel tegen zijn billen en dan loopt hij naar de paskamer, met mij achter hem aan. Ik wacht even buiten, want het zal toch niet lang duren.
"Leuk," glimlach ik als hij in de stippeltjes broek naar buiten komt. Hij glimlacht en steekt zijn kont overdreven naar me uit, waardoor ik mijn ogen even rol. Altijd. Hij doet dat altijd als we voor broeken gaan winkelen. Dat is altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven gaan.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...