Rose Point Of View
"Hey babe," mompelt Brooklyn, als hij de deur van mijn slaapkamer open doet. Snel sprint ik naar hem toe en val ik hem in zijn armen.
"Hey," zeg ik tevreden en ik geef hem een lange kus.
"Blij om me te zien?" vraagt hij. Heel de schoolweek heb ik hem niet gezien, omdat ik moest leren voor tentamens en daarom ook niet heb gewerkt.
Ik knik snel en geef hem nog een kus. "Jij mij?" vraag ik als ik met mijn duim over zijn wang wrijf en zijn gezicht bekijk.
"Heel erg," glimlacht hij. Ik ben heel de week met Niall geweest, even een koffie drinken na ons tentamen of ergens gegeten, dus het voelt goed om weer bij Brooklyn te zijn. Het is fijn met Niall, maar Brooklyn is mijn vriendje en het voelt nooit fijn tegenover hem om zo veel met Niall te zijn. Gelukkig zijn we nog wel beste vrienden.
"Blijf je hier?" vraag ik. Het is nu 9 uur en ik heb al mijn tentamens gehad. Ik moet alleen nog een paar projecten afmaken en mijn cijfers afwachten.
"Als dat mag," zegt Brooklyn en ik knik.
"Jij altijd," mompel ik als ik over zijn shirt strijk en naar zijn lippen kijk. Hij glimlacht voorzichtig en pakt mijn heupen vast. Mijn ogen schieten naar die van hem, waardoor ik hem naar mijn lippen zie kijken.
Op het moment dat ik mijn onderlip tussen mijn tanden neem, leunt hij naar me toe en zoent hij me. Ik wrijf met mijn handen over zijn nek en zoen hem zachtjes terug, waardoor hij me bij mijn heupen naar me toe trekt.
"Ik heb je gemist," zeg ik als ik me terug trek. Hij bekijkt me even en zoent me dan weer.
"Ik jou ook," zegt hij, terwijl hij me op tilt en mijn rug voorzichtig tegen de muur zet. Ik trek me verbaast terug en kijk naar hem, maar daar heeft hij geen tijd voor. Hij kust mijn nek, waardoor ik mijn handen in zijn haar klem.
"Ik ben zo veel met Niall omgegaan," zeg ik zacht. Hij hoort me toch wel.
"Ik hoef echt niet aan Niall te denken op dit moment en dat zou jij ook niet moeten doen," mompelt hij, voordat hij me even aankijkt en dan onze lippen weer met elkaar versmelt.
Ik zucht en bevestig het in mijn hoofd. Ik hoef niet aan Niall te denken.
Brooklyn zet me voorzichtig op de grond neer en trekt mijn shirt dan uit. Onze ogen kruisen elkaar en een gigantische glimlach verspreidt zich over onze gezichten.
"Sexy," zegt hij grinnikend en hij vouwt zijn handen om mijn middel. Ik trek zijn shirt over zijn hoofd en laat mijn handen dan over zijn lichaam gaan.
"Wil je seks?" vraag ik aan hem. Hij kijkt naar me, maar zegt niks. Dus daar staan we dan, elkaar aan te kijken.
Uiteindelijk, probeert hij me te zoenen. Probeert, ja.
"Geef toe, Brook," onderbreek ik hem en ik wend mijn hoofd af, zodat zijn lippen mijn wang raken. Het is leuk om hem een beetje te plagen.
"Ja, babe. Ik wil seks," zegt hij dan. Hij weet dat hij beter kan toegeven, omdat ik toch altijd mijn zin krijg.
"Oké," zeg ik. Meteen daarna, zoen ik hem. Zijn ene hand maakt voorzichtig mijn behasluiting open en de andere knijpt in mijn billen. Ik kan niet ontkennen dat ik erg blij ben dat ik dit weer met hem doe, want ik heb hem echt gemist deze week.
Als we allebei nog in alleen onze onderbroek staan, trekt Brooklyn me mee naar het bed en laat hij ons erop vallen. Ik grinnik en ga op zijn middel zitten. Het voelt magisch als mijn naakte huid over die van hem wrijft wanneer ik mijn heupen over die van hem schuur.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...