Niall Point Of View
Brommend probeer ik mijn arm omhoog te halen, wat niet lukt. Opnieuw probeer ik het en hoor ik iemand naast me brommen.
Mijn ogen openen zich en zoeken de kamer door. De kamer waar ik zo lang niet heb geslapen. Is dit echt?
Ik kijk rechts van me en zie Rose haar hoofd op mijn rechterschouder liggen. Het is echt.
Voorzichtig wrijf ik met mijn duim over haar gezichtje. Het is nog even zacht. Ze doet dus nog steeds haar best met crèmepjes enzo om haar gezicht zacht te houden. Daar heeft ze altijd moeite mee gehad, maar imperfecties zijn perfect.
Nog steeds ligt ze daar en dus, leg ik mijn neus tegen haar voorhoofd en wrijf ik over haar bovenbeen, die over mijn buik ligt. Ze drukt kusjes tegen mijn nek en dan weet ik dat ze wakker is.
"Hey," zeg ik zacht. Mijn stem kraakt nog van het slapen. Ze kijkt naar me en geeft me dan een lange kus. Godver, wat heb ik dit gemist. Ik weet niet hoe ik het heb vol kunnen zonder haar.
"Hey," zegt ze zachtjes terug als ze me aankijkt.
"Heb je lekker geslapen?" vraag ik en ze knikt, terwijl ze haar hoofd weer terug tegen mijn schouder legt.
"Heerlijk. Wel een paar keer wakker geworden, maar dat was juist fijn om door te laten dringen dat je hier echt naast me lag," mompelt ze.
"Dat heb ik niet gehad en bij mij was het dus ook niet doorgedrongen. Ik had geen idee toen ik wakker werd van waar ik was," grinnik ik als ik me concentreer op mijn hand die over haar bovenbeen wrijft.
"Bij mij," zegt ze en ze wrijft over mijn borst. Ik brom en zet kusjes tussen haar haren.
Haar kleine handjes onderzoeken mijn borst en buik, wat me langzaam verschrikkelijk opgewonden maakt. Ik sta al 4 maanden droog, omdat niemand aan haar kon tippen. De gedachte alleen al aan haar, maakt me opgewonden. Eerst waren gedachtes het enige wat ik had.
Dat ze dan nu naast me ligt en met haar nagels rond mijn navel kriebelt, kan niet anders aflopen als dit. Snapt ze dat zelf ook niet? Wil ze dat bereiken?
Ze zucht even en legt haar hand dan gewoon normaal weg. Ik sluit mijn ogen om even niet te denken aan haar en seks, maar het lukt me niet. Ik heb dit te vaak voorgesteld, hoe ze kreunend over me heen zou hangen en ik mijn hand in haar haar en haar heupen zou klemmen.
"Niall!" zegt ze dan blij en ze rolt zich op me. Ik kijk naar haar hoe ze over me heen komt hangen. Oh boy. Laat alsjeblieft mijn gedachtes ergens anders naartoe gaan. Nope. Ze blijven er.
Ik weet dat ze alles spelend bedoeld en klaar is om op te staan en de dag met me te beginnen, maar ik weet ook dat mijn erectie tegen de binnenkant van haar been drukt en dat ik alleen maar kan hopen dat ze denkt dat het verschrikkelijk gegroeid is in 4 maanden en dit dus geen erectie is.
Rose zal altijd Rose blijven. Als je iets niet zeker weet, dan check je dat toch gewoon even?
Ze schuift naar achter zodat ze op mijn bovenbenen zit en gaat dan rechtop zitten. Ik leg mijn handen er omheen, maar ik was al te laat.
"Je kriebelt me!" verdedig ik mezelf, als ze me verbaast aankijkt. "Ik heb hier maanden lang over gefantaseerd."
"Och, Niall toch," zegt ze als ze weer over me heen komt hangen en meteen onze lippen versmelt. In alle vlugheid, weet ik niet goed wat ik moet doen. Ik leg gewoon mijn handen op haar heupen en open mijn mond als zij dat ook doet. Haar heupen bewegen al snel, maar ik kan nu niet kreunen.
Ik spreid mijn benen, zodat ze ertussen valt en ze beter over mijn heupen kan schuren. Niet dat opwarming nodig is...
"Ik wil nog geen seks," zegt ze en ze kijkt naar me. Ik mompel.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanficRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...