Part 14

258 17 0
                                    

De foto heb ik zelf gemaakt gister! Het was een top concert en ik wil hem graag geloven, als hij zegt dat hij snel weer terug komt, maar dat heb ik de vorige keer ook geloofd en duurde het 3 jaar..

Blijven hopen, dat is het enige wat we kunnen.. en dit verhaal lezen natuurlijk :) zelfpromotie zonder schaamte.

Geniet weer van een hoofdstuk!

« « « «

Rose Point Of View «

De rust is weer terug gekeerd in de ochtend. Het is weekend en Niall kan lekker bij me blijven. Toch, is hij er niet nu ik wakker ben.

Ik zucht en hoor hem praten in de badkamer. Phoe... Ik kan mijn gedachten nu niet normaal op een rijtje zetten.

"Ik kom terug wanneer ik daar zin in heb," zegt Niall in de badkamer. Hij praat zacht, zodat niemand wakker word, maar ik word wakker als Niall niet naast me ligt. "Ik zit hier goed, mam. Nee, ik ben niet boos."

Ik rol me op mijn rug en leg zuchtend mijn armen boven mijn hoofd. Kom alsjeblieft weer hier naartoe...

"Nee mam, ik blijf hier." Hij zegt haar gedag en dan schiet de badkamer van het slot af. Ik open mijn ogen en kijk naar Niall, die in de deuropening staat.

"Hey sweetheart," fluistert hij zacht.

"Baby," mompel ik. Hij komt naast me liggen en kust mijn lippen lang. "Was dat je moeder?" vraag ik terwijl ik door mijn ogen wrijf. Hij knikt en legt zijn neus tegen mijn wang, zijn been over dat van mij heen, net als zijn arm om mijn middel. Ik wrijf over zijn bovenarm en kus zijn schouder.

"Wat had ze te zeggen?" vraag ik zachtjes en ik sluit mijn ogen. Naast hem wakker worden na een van de beste nachten uit mijn leven, is super. Het was niet de ideale situatie gister, maar juist daarom was hij zo mooi.

"Ofdat ik naar huis kwam. Ik blijf nog even hier." Hij kust mijn wang en ik keer mijn hoofd zijn kant op, zodat ik zijn ogen kan zien. "Ze was bang dat ik boos op haar was en ik niet blij was."

Hij kruipt tegen me aan, waardoor ik met mijn vingers van zijn elleboog naar zijn nek loop. "Je bent toch wel blij?" vraag ik.

"Intussen wel," glimlacht hij, terwijl we allebei naar mijn vingers kijken. Ik kijk in zijn ogen, maar blijf met mijn vingers verder lopen. Uiteindelijk kan hij het niet meer zien en kijkt hij naar mijn ogen. Glimlachend draai ik me op mijn middel, zodat ik helemaal goed tegen hem aan kan liggen, en dan leg ik mijn lippen tegen die van hem. Hij knijpt in mijn heupen, terwijl mijn hand zijn kleine baardje aanraakt.

Tegenwoordig vindt hij het fijn om wat stoppeltjes te laten staan, wat goed is omdat ik het ook fijn vind. Hij kon nooit echt een volle baard groeien, maar nu hij zijn stoppeltjes een paar dagen te lang laat staan, word het toch best lang. Het voelt grappig om aan te zitten, waardoor ik tevreden giechel. Ik ben na meer dan een jaar nog steeds zo verliefd op hem.

"Goodmorning, my beautiful babe," zegt hij als hij me aankijkt. Ik lik mijn lippen en proef die van hem, waardoor ik hem enthousiast nog een keer kus. Hij opent zijn mond, waardoor ik hetzelfde doe. Een slordige en liefdevolle zoen is het gevolg.

Ik trek me langzaam terug en kijk naar hem, glimlachend. "Goodmorning," zeg ik ook. Hij gromt en geeft me nog een lange kus.

"Het is een prachtige ochtend." Ik knik en laat mijn hand over zijn heupen gaan.

"Heerlijk." Hij kijkt naar me en dan naar de deur als hij beweging hoort bij mijn ouders. Ik kus zijn stoppeltjes en klem mijn hand in zijn haar. Hij zucht en legt zijn hoofd weer weg.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu