Part 32

161 19 1
                                    

Rose Point Of View «

Logeren bij Brooklyn was totaal niet het plan, wat ook zeker voor kortsluiting in mijn hoofd zorgt.

"Ik heb niet eens schone kleren," zeg ik, terwijl ik voor de spiegel ga zitten en mijn gezicht onderzoek.

"Je mag wel een shirt van mij aan," zegt hij en hij gaat op het bed zitten, zijn telefoon in zijn handen.

"Ondergoed?" vraag ik en hij grinnikt.

"Ja, dat is een dingetje. Je mag ook dat van mij aan." Ik kijk om naar hem en hij grinnikt. "Er zijn er een paar die ik nooit heb gedragen, omdat mama die voor me had gekocht en ik ze te lelijk vond," zegt hij als hij opstaat en naar zijn kast loopt. "Kijk, knal roze en knal geel," zegt hij en hij lacht. Ik lach ook en pak ze van hem aan.

"Deze zijn top," zeg ik tevreden. Ik heb vaak genoeg ondergoed van Niall gedragen, dus van Brooklyn zal ook niks uitmaken.

"Nou, opgelost." Hij gaat weer op zijn bed zitten en pakt zijn telefoon weer, terwijl ik mijn wimpers goed doe met mijn vinger.

"Nee, make-up?" vraag ik en hij kijkt naar me via de spiegel.

"Daar kan ik je niet mee helpen, maar het lijkt me niet dat je nu veel op hebt, of wel?" vraagt hij en ik schud langzaam mijn hoofd. "Nou, je bent prachtig, dus dan zal zonder make-up niet super veel uitmaken."

Ik zucht en sta dan op, waarna ik naast hem ga zitten op het bed. Hij kijkt naar me en ik kijk naar de deken.

"Je mag ook naar huis, als je dat liever wil?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd.

"Ik vind het gezellig met je, maar ik wil gewoon van alles zeker zijn, en ik wil je niet tot last zijn." Hij grinnikt en ik kijk naar hem.

"Ik nodigde je zelf uit, waarom zou je me dan tot last zijn?" vraagt hij als hij met zijn duim over mijn wang wrijft. Ik stel me voor wat Niall in deze situatie had gedaan, die had op me gekropen en me gezoend, en dat had ik van Brooklyn ook fantastisch gevonden.

Maar deze situatie is toch anders, want ik heb een relatie. Ik vind het niet gek dat hij het niet durft.

"Brook," mompel ik zacht. Hij kijkt naar me en na een paar seconden kijk ik ook pas op. Zijn prachtige ogen onderzoeken die van mij. "Kom," zeg ik en ik open mijn armen. Hij schuift eerst naar me toe en knuffelt me dan.

"Knuffel je in je slaap?" fluistert hij. Ik denk dat hij het niet wilde dat ik het hoorde, maar ik hoorde het overduidelijk.

"Hm.." mompel ik instemmend en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij wrijft over mijn rug en trekt zich dan langzaam terug.

"Kom, we kijken nog een filmpje samen." Ik knik en hij staat op, waarna hij zijn tv aanzet. Ik ga onder de dekens zitten en wacht totdat Brooklyn naast me komt.

"Weet je welke je wil?" vraagt hij en hij zapt door de films heen. Hij blijft naast het bed staan, dus ik tik zijn hand zachtjes aan. Dan kijkt hij op me neer.

"Wat?" glimlacht hij breed. Ik open de deken en dan komt hij naast me zitten. Opnieuw zapt hij langs de films. Ik kijk zwijgend toe. "Je hebt niet veel praatjes, Rose," grinnikt hij.

"Ik denk na," zeg ik zacht en ik kijk naar mijn vingers.

"Waarover?" vraagt hij en hij legt de afstandbediening weg.

"Alles," mompel ik. Hij keert zich naar me toe en wrijft over mijn arm.

"Je hoeft je echt geen zorgen te maken, alles komt goed."

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu