Rose Point Of View «
"Girls night!" zegt Ruby blij. Ik haak mijn arm in die van haar en kijk dan om naar Niall, die zijn ogen rolt.
"En ik?" vraagt hij, waarna ik mijn hand uitsteek.
"Je bent 1 van de meiden vandaag." Hij laat mijn hand los en Ruby belt aan bij de aanvoerder van het rugbyteam. Buiten kunnen we de muziek al horen, maar als de deur open gaat is het geluid alleen maar harder. We worden vrolijk verwelkomt en krijgen meteen een glas in onze handen gedrukt. Ik weet niet wat erin zit, maar ik drink het gewoon. Dan kom ik er al snel achter dat het gewoon een biertje is.
Niall drukt een kus tegen mijn wang en loopt dan naar zijn vrienden, waardoor ik ook naar een groepje meiden loop samen met Ruby. We praten nu nog een beetje met elkaar. Iedereen vraagt op zulk soort feestjes altijd super veel naar Niall, omdat iedereen benieuwd is over hoe het is om met Niall te hebben. Hij staat bekend als een van de populairste jongens van school, die voordat hij met mij had met iedereen wel wat deed. Dat is dus totaal niet waar.
Ze schamen zich niet om dingen over seks te vragen, waar ik al aan gewend ben. De eerste keer dat ik die vraag kreeg, durfde ik niet te antwoorden en was ik eigenlijk beschaamd. Nu schep ik er vooral over op, dat denken zij. Het meeste wat ik vertel is waar, maar dat hoeven zij niet te weten.
Wanneer iedereen wat meer opheeft, merk je dat iedereen los komt. De muziek is verschrikkelijk, maar het maakt me niet veel uit. Na een paar biertjes en wijntjes voel ik dat mijn lichaam meer zweeft, maar dat gevoel wordt alleen maar duidelijker als ik Niall's handen op mijn heupen voel.
"Hey babe," fluistert hij. Ik giechel en kijk naar hem. "Zullen we na anderhalf jaar terug gaan naar waar het is begonnen?"
Ik kijk naar zijn ogen en draai me om in zijn armen. "We gaan elke dag terug, we zoenen elke dag," zeg ik als ik mijn neus over die van hem wrijf en mijn handen om zijn nek leg. Hij bekijkt mijn ogen.
"We spelen niet elke dag een kaartspel." Hij trekt me tegen hem aan en duwt zijn vingers in mijn huid.
"Super goed plan, Niall. Een spel waarbij iemand anders net zo makkelijk de kaart kan laten vallen als dat jij dat anderhalf jaar geleden deed." Hij grinnikt en leunt in voor een kus, maar ik beweeg met hem mee zodat hij me net niet kan kussen.
"Je gaat gewoon tussen mij en Ruby in zitten." Hij kijkt naar mijn ogen en ik schud mijn hoofd, waardoor mijn neus langs die van hem veegt.
"Meisjes mogen niet naast elkaar," zeg ik.
"Wil je niet met me zoenen?" glimlacht hij vermakelijk.
"Tuurlijk wel." Hij pakt allebei mijn handen en verstrengelt onze vingers.
"Ga dan naast me zitten. Ruby komt naast mij zitten." Hij haalt zijn schouders op.
"En dan? Laat jij die kaart vallen en zoen jij met haar," mompel ik en ik rol mijn ogen.
"Tuurlijk niet, babe. Ik heb dit spel vaker gespeeld." Ik haal mijn schouders op.
"Okay." We gaan naast elkaar op de bank zitten en Niall trekt Ruby aan haar arm naast hem.
"Niet laten vallen," zegt hij, waarna ik nog snel een paar slokken wijn drink. Ik ben nu al klaar met dit spel, ook al heeft dit Niall en mij inderdaad bij elkaar gebracht.
Ik laat mijn hand even over Niall's knie gaan en kijk dan naar de jongen die naast me komt zitten, daarna kijk ik naar Niall.
"Liam," glimlacht hij. Liam is een van zijn goede vrienden en met hem vertrouwt hij het wel.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...