Part 9

279 19 1
                                    

Rose Point Of View «

"Ruby!" zeg ik vrolijk en ik geef haar een knuffel. Ze staat buiten school en neemt mij ook in haar armen, daarna geeft ze Niall een korte knuffel. "Alles goed?" glimlach ik naar haar, waardoor Niall vindt dat hij niet genoeg aandacht krijgt en zijn armen langs achter om me heen legt. Ik laat mijn handen over zijn armen gaan en kriebel hem zo.

"Alles gaat goed met me," zegt ze glimlachend. "Met jullie ook?"

"J-" Ik probeer wat te zeggen, maar Niall onderbreekt me.

"Is dat een vraag?" mompelt hij, waardoor hij zijn neus in mijn haren drukt. Ik kijk naar hem en hij geeft me een kus.

"Ja, oké. Genoeg met dat schattige gedoe. Iedereen weet al dat jullie gister seks hebben gehad," zegt ze en ze rolt haar ogen.

"Seks heeft hier niks mee te maken," zeg ik terwijl ik naar Niall's armen kijk en erover wrijf.

"Het was wel goed," zegt Niall achter me, waardoor ik trots knik. Ruby rolt haar ogen en pakt mijn hand, waarna me meetrekt. Ik pak Niall's hand en neem hem achter me mee de school in. We lopen naar Ruby's kluisje, die uitpuilt van de spullen. Ze krijgt bijna een boek tegen haar hoofd, waardoor ze mijn hand wel los moet laten.

Niall kruipt dicht tegen me aan en kust mijn gezicht, waardoor ik giechel. "Jij mag haar zo hebben, nu is ze nog van mij," zegt Niall, terwijl hij naar Ruby kijkt en tegelijk mijn gezicht kust. Ruby geeft hem een arrogante blik en Niall steekt zijn tong uit.

"Geen ruzie om mij, dat ben ik niet waard," grinnik ik en ik geef Niall een kus. Hij wrijft over mijn hoofd en dan geef ik Ruby een knuffel. Ik vind het niet fijn als stelletjes kleffen en Ruby heeft ook zo haar aandacht nodig.

De bel galmt door het gebouw, waardoor ik even niks anders kan dan kleffen met Niall. Ik geef hem een paar kusjes en wrijf over zijn wangen.

"Veel succes vandaag," glimlacht hij, terwijl hij zijn neus langs die van mij veegt. Ik kijk naar zijn ogen en knik dan.

"Jij ook." Hij geeft me een klein kusje en laat me dan los, waarna ik naar Ruby loopt die op me wacht. Snel geeft hij me een tik tegen mijn billen mee, waardoor ik omkijk en hem zie knipogen. Ik glimlach snel en loop dan echt met Ruby mee.

"Dus, hoe was weekend?" vraagt ze en ze glimlacht naar me. Ik knik tevreden en loop naast haar de trappen op.

"Het was gezellig, niet super speciaal. Gisteren heb ik gewerkt," zeg ik en ik haal mijn schouders op.

"Met die nieuwe?" Ik knik even.

"Brooklyn, leuk joch. We gaan een keer met hem stappen," zeg ik en ik glimlach naar haar, terwijl ik het wiskunde lokaal binnen loop.

"We?" vraagt ze als ze achterin gaat zitten.

"Jij, Niall en ik met hem," zeg ik.

"En ik weet dit sinds?"

"Nu." Ze grinnikt en ik glimlach trots.

"Nou, prima. Geen idee wie het is maar als jij het als vriend hebt zal het wel goed zijn." Ik knik eventjes. Ze glimlacht en kijkt naar de docent, die de klas weer verwelkomt. Ik denk aan Niall, want ik wil weer graag naar hem toe. Hij deed daarstraks super lief met me en dat mis ik nu.

« « « «

Een tussenuur is altijd super saai wanneer niemand van je vrienden vrij is. Natuurlijk heb je wel de populaire mensen die ik ken, maar dat zijn niet echt mijn vrienden. Ik zeg ze gedag maar daar blijft het bij.

Irish « N.H. & B.W.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu