Rose Point Of View
Bij mij thuis, is alles een stukje rustiger. Niall is verschrikkelijk bang om de band met zijn ouders te verliezen, dus daarom is hij nu graag bij hem thuis, maar om het even écht rustig te hebben, is mijn huis wel fijn. Hier hoeft hij niet bang te zijn dat Greg ineens komt binnen lopen.
Het is zo fijn dat we tijd samen hebben. Ik besef me nog steeds goed, dat wat we hebben, heel erg speciaal is. Ik raak hem dan ook het liefst heel erg vaak aan of geef hem een kus of knuffel.
"Ik ga morgen met Ruby afspreken," zeg ik als ik mijn benen met elkaar kruis. We zijn heel de vakantie niet langer dan een dagdeel bij elkaar weg geweest. We sliepen sowieso elke nacht met elkaar, maar morgen kan dat niet. "Dan moet ik in de avond werken en in de ochtend daarna weer."
Hij kijkt naar me en ik haal mijn hand door zijn haar. "Dan kom je toch wel bij me slapen?" vraagt hij.
"Ik denk het niet, Niall. Ik moet de volgende ochtend er weer vroeg uit en jij moet naar een sollicitatiegesprek," mompel ik. Hij zucht en drukt zijn hoofd in mijn nekholte.
"Ik wil met je slapen.." moppert hij, terwijl hij me in zijn armen klemt.
"Ik ook met jou, maar we weten dat Greg niet thuis komt en dit is handiger voor ons allebei," zeg ik zachtjes. "Als we samen gaan slapen, dan weet ik zeker dat we pas rond 1 uur gaan slapen, omdat we eerst nog knuffelen en seks hebben."
Hij glimlacht licht, waardoor ik mijn duim over zijn wang laat gaan. "Ja dat is waar, maar wil je de seks dan skippen?"
Hij kijkt glimlachend naar me. "Doe het eens 1 nacht en ochtend zonder," daag ik hem uit.
"Ik zal wel moeten." Hij mompelt en kijkt van me weg. Ik kus zijn haren en leg mijn neus er dan tussen. "Middagseks hebben we nooit echt geprobeerd."
Ik kan zijn grijns zien groeien en knijp dan in zijn wang. Hij bromt en dat klinkt erg raar omdat ik nog steeds aan zijn wang trek.
"We kunnen het proberen," zeg ik dan.
"Nu?" Hij kijkt naar me en ik grinnik.
"Nee, niet nu. Maar snel, ja." Hij bekijkt me en geeft me dan een klein kusje, voordat hij zijn hoofd weer neerlegt.
"Rose! Niall! Eten!" roept mijn moeder. Niall klimt van het bed en loopt mijn kamer uit.
"Niall," mopper ik als hij helemaal niet meer naar me omkijkt. Hij stopt met lopen en draait zich dan wel om. Ik strek mijn armen alleen.
"Sorry, ik weet dat we pizza gaan eten," zegt hij als hij naar me toe loopt en me van het bed af trekt. Het contrast was zo groot, met knuffelend op bed liggen en hij die opspringt om te kunnen eten.
"Ik weet dat je van je eten houdt," zeg ik als ik tevreden zijn lippen kus.
"En ik hou ook van jou." Hij kust me nog een keer lang en dan lopen we samen de trap af. Op de eettafel staan inderdaad 4 pizza's klaar. Voor iedereen 1 pizza.
We gaan zitten en ik geef Niall zijn goede pizzadoos. Hij glimlacht en maakt hem open.
"Lekker, bedankt," glimlacht hij naar mijn ouders.
"Geen dank, Niall," glimlacht mijn moeder ook. Ze weet alles van hem en Greg en leeft erg met hem mee, want hij heeft nu eigenlijk zijn broer verloren, net als mij, alleen leeft zijn broer nog. Ze weet hoe veel verdriet ik had en ze weet ook dat Niall er net zo veel van baalt.
Ik zie hoe blij Niall nu is, omdat hij niks aan zijn hoofd heeft, omdat Greg nu niet elk moment kan binnen stormen, en omdat hij met mij is. Daarbij, heeft hij lekker eten.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...