Rose Point Of View «
"Slaaplekker," zeg ik tegen mijn moeder, voordat ik de trap op loop. Ik heb wat met haar gepraat, maar zo soepel ging het nou ook weer niet. Het was fijn om te zien dat we allebei ons best deden en dat was voor nu genoeg.
Brooklyn trekt zijn shirt uit wanneer we in de slaapkamer zijn en gooit het over de stoel heen. "Kom hier," zegt hij dan als hij zijn armen spreidt. Ik ga erin staan en wrijf over zijn ribben.
"Ik ben trots op je, alweer," zegt hij als hij kusjes tegen mijn wang drukt. Ik giechel en kijk naar zijn ogen, waarna ik een lange kus tegen mijn lippen verdien.
"Bedankt, Brook." Hij trekt mijn shirt over mijn hoofd, wat me verschrikkelijk veel aan Niall doet denken. Hij was dan ook degene die me het vaakst van iedereen op deze aarde heeft uit mogen kleden.
Ik leg mijn lippen tegen die van Brooklyn en klem mijn handen om zijn nek. Concentreer je op hem, Rose. Deze jongen verdient het. Hij steunt je zo en je mag hem heus wel wat liefde geven.
Stevig pakt hij me vast, zijn handen om mijn billen. Dit is de eerste keer dat hij me zo stevig vast houdt en laat zien wat hij echt wil, dus daar ben ik erg blij mee.
Voorzichtig trek ik me terug en wrijf ik zijn haar goed over zijn voorhoofd. "Laten we gaan slapen," zeg ik zacht.
"Pf," mompelt hij als hij me optilt en dan op het bed legt. Ik kijk naar zijn ogen en hij laat die van hem mijn lichaam onderzoeken.
"Initiatief tonen?" grinnik als ik mijn handen om zijn ribben leg.
"Ik kan niet anders als je er zo mooi uitziet." Ik frons even mijn wenkbrauwen, want ik zie er gewoon normaal uit. Mijn make-up is normaal en mijn haar zit nog in een staart van het werk.
Hij trekt voorzichtig mijn broek uit en daarna die van zichzelf. Wanneer hij weer op me komt liggen, schiet er een vleug van verliefdheid door mijn aders. Het is zo spannend omdat we dit nog niet zo vaak hebben gedaan.
"Weet je moeder dat je hier bent?" vraag ik als ik naar zijn lichaam kijk, wat tegen dat van mij wordt gelegd. Hij fronst, maar dat zie ik pas wanneer ik naar hem kijk.
"Babe.." grinnikt hij en hij wrijft over mijn wang. "Misschien de tweede of derde keer dat we zo intiem zijn, waarom denk je aan mijn moeder?"
"Voor het geval je me zwanger maakt en je het aan haar moet vertellen," grinnik ik ook.
"Maak je geen zorgen. Ze weet dat ik hier ben en je wordt niet zomaar zwanger," lacht hij.
"Niet zomaar, nee. Maar seks is toch wel iets waar je zwanger van wordt." Hij glimlacht en wrijft met zijn duim over mijn wang.
"Wie zegt dat ik seks wil?" Zijn ogen staren naar die van mij en we weten allebei dat we het willen en er klaar voor zijn.
"Ik dacht dat gewoon naakt zoenen en knuffelen een ding was," glimlacht hij vermakelijk. Wie had ooit gedacht dat Brooklyn me zou uittesten? Ik weet dat ik sterker ben en hem zijn zin niet hoef te geven als ik dat niet wil, maar ik wil hem ook zelfvertrouwen geven.
"Nee, dat is het niet," zeg ik diep serieus. Hij grijnst, omdat hij wint.
"Oh ik dacht van wel, maar jij wil voor het eerst seks met me?" Zijn ogen staren naar die van mij, terwijl hij nerveus op de binnenkant van zijn lip kauwt.
"Ik zou dat super vinden," glimlach ik, plotseling verlegen.
"Dan moet ik je maar tevreden stellen, of niet?" Hij wrijft over mijn wang en beweegt voorzichtig met zijn heupen over die van mij. Ik sluit mijn ogen en voel hem dan zijn lippen tegen die van mij zetten. Verlangend zoen ik hem terug en laat ik mijn handen over zijn rug gaan.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...