Niall Point Of View
Rose opent de slaapkamerdeur en laat mijn hand dan los. Een gezellige dag samen zit er weer op, alleen is hij nog niet helemaal over.
Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en Rose draait zich om naar me.
"Je hebt niks gezegd over die jongen die bij me werkt," zegt ze en ze kijkt naar me. Ik wist dat dit zou gebeuren. Nu ik er niks over zeg, wil ze er zelf over praten, maar als ik er wel wat over had gezegd, dan had ze gezeurd dat ik jaloers ben en altijd een bevestiging wil hebben dat ze van mij houdt en niemand anders aantrekkelijk vindt.
"Wat wil je dat ik erover zeg?" vraag ik, terwijl ik naar haar toe loop en over haar wang wrijf. Ik wil dat ze weet dat ik dit niet wil dat dit het begin is van een ruzie en dat ze best wat aan me mag vragen, zonder een ruzie.
"Ik dacht dat je zou vragen wie het was, ofdat ik hem leuk vind, dat je alles van hem wil weten," zegt ze en ze legt haar handen om mijn middel, wrijvend met haar vingertoppen.
Ik trek haar shirtje voorzichtig uit en schud mijn hoofd dan. "Je houdt van mij," zeg ik en haar ogen staren verbaast naar die van mij.
"Je gelooft me, na al die jaren?" vraagt ze en ik knik glimlachend.
"Hij was jouw type, maar looks zijn niet alles," zeg ik en ze kruipt met en gigantisch trotse glimlach tegen me aan.
"Eindelijk," zegt ze blij. "Ik had gedacht dat je me nooit zou geloven."
"Doordat je al zo veel moeite had gedaan om me over te halen?" vraag ik en ze knikt langzaam.
"En doordat ik het tegenovergestelde deed door met Brooklyn te gaan," zegt ze en ze bijt op haar lip, kijkend in mijn ogen.
"Je bent terug gekomen," zeg ik en ik wrijf over haar haren. "Ik denk dat dat de grootste bevestiging is die je me had kunnen geven. Je hebt geprobeerd ofdat iemand je gelukkiger kon maken, maar uiteindelijk was ik degene die je het gelukkigst maakt."
Ik kijk naar haar lichaam en klem mijn handen dan om haar taille heen.
"Dat is zo," zegt ze zacht. Ik trek haar tegen me aan en druk kusjes tegen haar voorhoofd. Haar handen wrijven over mijn borst, terwijl ik haar kusjes blijf geven. Mijn lichaam is best verandert sinds dat we elkaar kennen en zij heeft dat meteen geaccepteerd, wat voor mij super speciaal is. Ik had geen kans om er onzeker over te zijn, want zij vertelde me meteen hoe mooi het was en bleef elk deel bekijken.
Haar handen glijden door naar mijn nek, waar ze opnieuw wrijven, en haar ogen vinden die van mij. Dan wrijft ze over mijn kaken, waar ze een stoppeltjes baard voelt en begint te grinniken.
Nog voordat ik wat over haar gegrinnik kon zeggen, gaat ze op haar tenen staan en legt ze haar lippen tegen die van mij. Haar duimen wrijven over mijn wangen en ik leg mijn armen stevig om haar heen. Een kus van degene waar ik van hou, dat had ik echt nodig.
Ze trekt zich na een paar seconden terug en kijkt me aan. Een verliefde glimlach ontstaat op haar lippen, terwijl ze met haar handen op en neer gaat door de haren op mijn achterhoofd.
"Ik hou van je," giechelt ze blij. Ik kijk naar haar ogen en zie haar verlegen naar me kijken.
"Ik hou ook van jou," glimlach ik trots. Ze geeft me weer een klein kusje en laat me dan voorzichtig los, waarna ze naar de badkamer loopt. Ik sta nog even stil in mijn kamer en trek dan mijn broek uit.
Wanneer ik in de spiegel kijk, zie ik hoe verliefd ik ben. Dit doet ze met me. Ik wil niet dat ze ooit stopt met me gelukkig maken.
Ik loop ook naar de slaapkamer, waar ik tegelijk met haar begin met mijn tanden poetsen. Ze heeft haar make-up er al af gehaald en kijkt naar me via de spiegel. Het is jammer dat dit niet ons eigen huisje is samen, want dat had ik graag gewild. Een plek om echt samen te zijn, van ons. Het komt nog, dat weet ik zeker.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...