Rose Point Of View
"Hey," zeg ik als ik Niall's slaapkamerdeur open doe en mijn hoofd om het hoekje steek. Hij kijkt op en grijnst dan.
Ik heb hem een weekje lang afwisselend gezien. De ene dag wel, maar de meeste dagen niet. We hebben ook niet bij elkaar geslapen, dus ik kijk heel erg uit naar dit moment.
"Lieverd!" zegt hij blij. Ik doe de deur dicht en ren dan op hem af, waarna ik op het bed spring en lach. Hij legt zijn armen om me heen en trekt me op zijn schoot, mijn benen om zijn middel.
"Ik ben zo blij dat je er bent," zegt hij en hij kijkt naar me. Ik klem mijn handen in zijn haren en geef hem een lange kus.
"Ik keek hier zo naar uit," zeg ik. Hij knikt en laat zijn handen onder mijn shirt glijden.
"Ik ook, je wil het niet weten," zucht hij.
"Je moeder deed open voor me," zeg ik en ik haal mijn hand door zijn haar. "Gelukkig zag ik op tijd dat zij het was en niet jij, nog voordat ik haar armen in stormde."
Hij lacht en kijkt verliefd naar me. "Ik weet zeker dat ze dat geweldig had gevonden."
Ik knik en kijk op hem neer. Het voelt allemaal zo goed. "Gaan we nog naar beneden?" vraag ik.
"Wil je nog?" Ik haal even mijn schouders op en schud mijn hoofd dan. "Perfect," glimlacht hij, waarna hij me naar hem toe trekt en me kust. Ik zit even stil op zijn schoot, maar beweeg dan mijn lippen over die van hem. Hij grijnst en trekt even terug, om me trots aan te kunnen kijken.
Zijn warme handen onderzoeken mijn warme rug, waardoor het allemaal nog veel warmer wordt dan dat het al was. Het is zomer, kunnen je handen niet een keer ijskoud zijn? Dat zou fijn zijn.
Ik schud de gedachten van me af en zie Niall me fronsend aankijken.
"Sorry, rare gedachte," grinnik ik en ik wrijf met mijn duim over zijn neus. Hij sluit zijn ogen en dan besluit ik om hem weer te kussen, want nu komt het voor hem onverwacht.
Mompelend brengt hij zijn warme handen dieper mijn shirt in. Ik hap even naar adem en raak daardoor zijn lippen kwijt. Hij grijnst tevreden en drukt kusjes tegen mijn nek. De eerste keer dat hij dit écht doet sinds we weer samen zijn. Ik geniet er verschrikkelijk van en klem mijn handen in zijn haar.
Als hij terug wil trekken, druk ik mijn nagels in zijn achterhoofd. "Nee," mompel ik.
"Hm.. babe," zegt hij. Ik zucht en duw mijn heupen zacht tegen die van hem. "Wil je het nog warmer krijgen?"
Hij kijkt naar me, met zijn opgezwollen lippen en schuldige ogen. "Ik wil jou, dus dan zal dat er wel bij komen," zeg ik zacht. Hij grijnst en knoopt dan de knoopjes van mijn werkpolo los.
Ik kan in 1 beweging zijn shirt uit trekken en dat doe ik dan ook. Het liefst rek ik zo lang mogelijk tot hij mijn shirt uit trekt, want ik ben er best zenuwachtig over. Ik kus hem dus nog een keer, maar hij wordt echt ongeduldig om het uit te trekken.
Als het dan uit is, wil ik hem weer meteen kussen, zodat hij de kans niet krijgt om te kijken, maar Niall kent me te goed. Hij weet dat ik iets verberg als ik zo doe.
Zijn ogen bekijken de stof van mijn beha, terwijl hij zijn hand om de zijkant van mijn ribbenkast legt en met zijn vingers de stof goed trekt.
"Deze heb ik uitgezocht," zegt hij en ik knik, terwijl ik snel wil doorgaan. "Heb je deze aan Brooklyn laten zien?"
"Je kan niet intiem met me zijn zonder zijn naam te zeggen. Vergeet hem," zeg ik en ik trek zacht aan zijn haren als hij me niet aan wil kijken, zodat zijn hoofd naar achter kiepert.
JE LEEST
Irish « N.H. & B.W.
FanfictionRose is gelukkig, ze geniet van het studentenleven en van haar vriendje: Niall. Ook samen zijn ze super gelukkig, maar er zijn veel problemen. Ruzie en onrust ruist om hun heen. Brooklyn komt op Rose haar pad. Hij is een vrolijke en zorgeloze jongen...